meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کفپوش در محیط های صنعتی بوسیله اسکرابر خودرویی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100
کفپوش محیط های صنعتی بطور مستمر در معرض آلودگی قرار دارد. جابجایی تجهیزات مختلف و رفت و آمد افراد می توانند از عوامل ایجاد آلودگی در این محیط ها باشند. امر نظافت و شستشوی کفپوش از اهمیت زیادی برخوردار بوده و می بایست بطور منظم صورت گیرد. دستگاه های کف شور صنعتی با نام اسکرابر امروزه در تمامی صنایع به روش های دستی نظافت و شستشو ترجیح داده می شوند. این دستگاه ها، ابتدا سطح کفپوش را با آب شستشو داده و سپس عملیات برس زنی را جهت از بین بردن آلودگی انجام می دهند. در انتهای دستگاه نیز سیستم مکش آن قرار گرفته که آلودگی ها را جمع نموده و سطح را خشک می نماید. افزایش سرعت عملیات شستشو، کاهش هزینه نیروهای خدماتی و صرفه جویی در مصرف آب از مزایای استفاده از اسکرابر می باشد. زمین شوی ها همچنین قدرت مانور بالایی داشته و هدایت آن ها به سهولت صورت می پذیرد.

تعمیر و نگهداری اسکرابر

نگهداری از دستگاه اسکرابر همانند نحوه استفاده از آن مهم بوده و می بایست به کاربر آموزش داده شود. بنابراین ضروری است، بعد از استفاده از دستگاه، زمانی را برای تخلیه آب کثیف و پاکسازی دقیق آن در نظر گرفت. با نظافت مستمر اسکرابر نیازی به انجام عملیات نگهداری خاص دیگری نمی باشد. هرچند که چک کردن سالیانه این زمین شوی توسط متخصص آن، دارای اهمیت است. اگر دستگاه توسط چندین نفر استفاده می شود، می بایست نگهداری و نظافت آن به یک شخص سپرده شود.

استفاده از مواد شوینده

مدل های مختلف اسکرابر دارای دستور خاصی جهت افزودن مواد شوینده به مخزن آن می باشند. نوع ماده شوینده و میزان آن با توجه مدل کفشوی و سطح مورد شستشو تعیین می گردد. استفاده کردن مواد شوینده در کنار دستگاه اسکرابر بدلیل رعایت استاندارد ها و جمع آوری سریع مواد شوینده از سطح، خطری برای افراد ندارد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :