meta name="video_type" content="video/mp4" />

بکارگیری اسکرابر در شستشوی سطح نمایشگاه خودرو

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA35B10
فروشگاه های زنجیره ای و یا نمایشگاه های خودرو نیازمند امر نظافت مستمر و روزانه می باشند. اگر این امر با کیفیت بالا صورت گیرد، علاوه بر ایجاد یک محیط سالم برای کارکنان، جلوه بهتری از محیط مشاهده خواهد شد. در واقع پاکیزگی و زیبایی سطح زمین در این مراکز، افراد بیشتری جذب کرده و در افزایش سوددهی کار تاثیر گذار است. اسکرابر یا کفشوی که یک دستگاه نظافتی مکانیزه می باشد، عهده دار شستشوی سطوح بوده و این امر را بطور قابل توجهی بهتر از روش های دستی انجام می دهد. سامانه پاشش آب و برس زنی این زمین شوی، به سرعت محیط را تمییز نموده و سیستم مکش آب آلوده و خشک کن سطح نیز سبب شده آب آلوده در محیط منتشر نشود. با خشک شدن سطح زمین، سطح لغزنده ای نیز وجود نداشته و خطری برای افراد مراجعه کننده ایجاد نمی شود. تامین منبع تغذیه کفشوی ها ممکن است توسط برق یا باتری صورت پذیرد. همچنین هدایت این دستگاه می تواند به مانند یک خودرو یا بوسیله نیروی کاربر باشد.

انعطاف پذیری دستگاه اسکرابر

اگر فضای مورد نظافت بزرگ بوده و موانع زیادی برای حرکت اسکرابر وجود نداشته باشد، دستگاه کفشوی خودرویی مناسب می باشد. اما درصورتیکه سطح دارای ابعاد کوچکی باشد، اسکرابرهای دستی مورد استفاده قرار می گیرند. البته توجه شود که وسیع بودن یک محیط به معنای قدرت مانور بالای آن نخواهد بود؛ چراکه ممکن است در یک محیط بزرگ، وسایل زیاد و راهروهای باریک وجود داشته باشد. در اینصورت می توان از دو یا چند کف شور دستی به جای کف شور سرنشین دار استفاده نمود.

اسکرابر دستی باتری دار

اسکرابر های دستی که جهت تامین منبع تغذیه خود مجهز به باتری می باشند، جهت نظافت مراکز فروشگاهی، نمایشگاه های خودرو و یا ادارات و مراکز آموزشی کوچک استفاده می شود. مدل های کوچک این دستگاه ها دارای قدرت مانور مناسبی بوده و می توانند به خوبی راهرو های این مراکز را شستشو دهد. همچنین سهولت استفاده از این کفشوی، نیروی خدماتی را در نظافت سطوح کمتر دچار خستگی می کند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :