meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر در نظافت اماکن مذهبی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100
اماکن مذهبی از دیر باز محبوبیت فراوانی در بین اقشار مختلف مردم داشته و علاوه بر اعیاد مذهبی و ایام شهادت ائمه در روز های معمولی نیز با سیل عظیم زوار و مراجعه کنندگان رو به رو هستند. تردد و ازدحام بالا در این اماکن از یک سو و نزولات جوی و نشست گرد و غبار بر روی سطوح کف حیاط های این اماکن از سوی دیگر، جلوه های بصری محیط را کاهش داده و موجب آزردگی خاطر زوار می شود. نظافت و شستشوی حیاط ها علاوه بر تامین سلامت افراد نقش مهمی در ارتقا دید افراد نسبت به سیستم مدیریتی این اماکن دارد. استفاده از دستگاه های صنعتی و ماشین آلات مکانیزه ایی چون دستگاه های اسکرابر یا کف شوی های صنعتی موجب تسریع و تسهیل در امر نظافت و ارتقا کیفیت نظافتی این محیط ها می گردد.

اساس عملکرد دستگاه های اسکرابر 

اسکرابر ها یا کف شوی های صنعتی با استفاده از سیستم برس زنی تمامی انواع آلودگی های چسبیده به سطوح را ساییده و نظافت می کنند. موتور مکنده و تی نصب شده در انتهای دستگاه با مکش کامل آب آلوده ناشی از شستشو سطوحی تمیز و عاری از آلودگی ایجاد می نمایند. دستگاه های اسکرابر از نظر نوع هدایت، به دو دسته کف شوی های خودرویی و کف شوی های دستی تقسیم می شوند.

مزایای استفاده از اسکرابر های خودرویی 

پهنای شستشو و ظرفیت مخازن اسکرابر های خودرویی در مقایسه با نمونه های دستی بالاتر بوده و از این رو برای نظافت اماکن وسیع کارآیی ویزه ایی دارند. بر خلاف شیوه های سنتی، دستگاه های کف شوی مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای نظافت استفاده نموده و موجب ارتقا کیفیت نظافتی می شوند. سرعت این دستگاه ها بسیار بیشتر از روش های سنتی بوده و از این رو با کاهش در زمان لازم برای نظافت و تعداد نیروی خدماتی نقش قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری خواهد داشت

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :