meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد اسکرابر صنعتی در شستشوی اماکن مذهبی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

امر نظافت و شستشو در تمامی محیط های صنعتی، تجاری و مذهبی مورد توجه است. بنابراین همه محیط ها دارای یک یا چند نیروی خدماتی و یک روش نظافتی می باشند. روش های دستی شستشو معمولا سرعت پایینی داشته و کیفیت مطلوبی ارائه نمی دهد. در اماکن مذهبی بدلیل مراجعه زیاد افراد، صحن ها و محیط بیرونی دچار آلودگی هایی شده و نیازمند شستشوی منظم می باشد. اسکرابر صنعتی با بهره مندی از مزایای متعدد نسبت به روش های دستی، کار شستشوی این سطوح را آسان نموده است. این کفشوی، از سامانه پاشش آب و برس زنی سطح بهره برده و در مدل های دستی و خودرووی تولید می شود.

مزایای کفشوی خودرویی

کفشوی خودرویی دارای مخازن آب بزرگ و پهنای نظافت عریضی بوده و به خوبی از پس نظافت محیط های وسیع بر می آید. مخازن آب بزرگ همچنین کاربر را از پر و خالی نمودن مجدد آن ها بی نیاز نموده و در سرعت بخشی به عملیات شستشو تاثیر بسزایی دارد. اسکرابر خودرویی به سادگی توسط کاربر کنترل شده بطوریکه کاربر در حین نظافت کم ترین زحمت را دچار می شود. قدرت مانور بالا و دور زدن در یک فضای کم از دیگر مزایای کفشوی خودرویی می باشد. کفشوی خودرویی بوسیله باتری تغذیه شده و بنابراین اپراتور در شستشوی محیط های وسیع مانند اماکن مذهبی و تجاری به مشکلی بر نمی خورد.

اسکرابر صنعتی مناسب برای شستشوی اماکن مذهبی

صحن ها و محیط های بیرونی اماکن مذهبی، برای شستشوی خود از اسکرابر های دستی و خودرویی استفاده می نمایند. محیط های کوچک با اسکرابر های دستی قابل شستشو می باشند. اما اکثر اماکن مذهبی مانند امام زاده ها و حرم ها دارای وسعت بالایی بوده و نیازمند اسکرابر های خودرویی هستند. برای تعیین مدل مناسب از بین اسکرابر های خودرویی، در نظر گرفتن میزان شارژدهی باتری، وسعت محیط و کارآیی دستگاه دارای اهمیت است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :