meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر خودرویی، دستگاهی کارآمد برای شستشوی سالن های بزرگ

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

شستشوی سالن های وسیع در محیط هایی چون مراکز تجاری و مذهبی و از بین بردن آلودگی ها بوسیله روش های دستی امری زمانبر و دشوار می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های اسکرابر صنعتی به بازار عرضه شده اند که توانایی بالایی در شست و شوی سطوح دارند. این دستگاه ها زمان نظافت را به حداقل رسانده و علاوه بر افزایش کیفیت عملیات، در کاهش هزینه ها موثرند. اسکرابر ها ابتدا سطح را بوسیله پاشش آب و برس زنی عاری از آلودگی نموده و بلافاصله آب آلوده را مکش و به مخزن آب کثیف می فرستند.

انواع گوناگون دستگاه کفشوی

دستگاه کفشوی، برای انجام شستشو و حتی ضدعفونی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. از لحاظ نحوه هدایت و کنترل، این کف شوی به دو دسته دستی و خودرویی تقسیم می شود. کفشوی دستی با قرار گرفتن اپراتور در پشت آن و نمونه های خودرویی نیز با نشستن اپراتور بر روی صندلی دستگاه هدایت می شوند. تامین منبع تغذیه زمین شوی ها نیز در بیشتر مدل ها به دو صورت انجام می شود. اسکرابر های باتری دار از باتری و مدل های کابلی از جریان برق استفاده می نمایند. همچنین به منظور ضدعفونی سطوح و افزایش سطح بهداشت در محیط هایی چون بیمارستان ها و سرای سالمندان، مدل هایی از این کفشوی با نام آنتی باکتریال یا بیمارستانی تولید می شود.

کاربری آسان اسکرابر سرنشین دار

اپراتور اسکرابر سرنشین دار، با قرار گرفتن بر روی صندلی دستگاه و بکارگیری کلید های کنترلی عملیات شستشو را انجام می دهد. بنابراین اپراتور کار دشواری نداشته و حتی تا اتمام شارژ باتری نیز می تواند بدون کم ترین خستگی، به کار خود ادامه دهد. فرآیند های برس زنی، پاشش آب و خشک نمودن سطح بطور همزمان و با سرعت بالا انجام شده و کاربر نیازی به ایجاد تغییر خاصی در تنظیمات دستگاه ندارد. همچنین مخزن آب تمیز و کثیف آن که از یکدیگر جدا هستند، به راحتی و بدون کم ترین پیچیدگی و دشواری پر و خالی می شوند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :