meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی مراکز آموزشی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

مراکز آموزشی در بخش های داخلی خود، با آلودگی هایی بر روی سطح زمین مواجه هستند. این آلودگی ها به مرور زمان انباشته شده و از زیبایی و تمیزی سطح می کاهد. این امر همچنین سلامت کاربر و افراد حاضر در محیط را به خطر می اندازد. بنابراین استفاده از یک ابزار نظافتی کارآمد و مطمئن، در مراکز آموزشی ضرورت پیدا می کند. اسکرابر صنعتی، دستگاه مدرن و با کیفیت جهت انجام این امور می باشد که معایب روش های دستی را نیز ندارد.

بخش های مختلف دستگاه کفشوی

کفشوی ها، دستگاه های نظافتی هستند که جهت شستشو و حتی ضدعفونی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. از نظر سبک طراحی، اسکرابر ها در انواع متنوعی تولید می شوند اما بخش های اصلی آن ها تقریبا یکسان بوده و یک عمل را انجام می دهند. سامانه پاشش آب، برس زنی، خشک کن و مکش، مخازن آب و پنل کنترلی از بخش های اصلی اسکرابر می باشند. سامانه پاشش آب در بخش مرکزی دستگاه، در کنار سامانه برس زنی وظیفه جدا نمودن آلودگی ها از سطح را بر عهده دارند. تی مکش در انتهای دستگاه قرار گرفته و جمع کننده آب آلوده به سمت دریچه مکش می باشد. سامانه مکش بخش دیگری از این دستگاه است که با بهره مندی از یک موتور مکنده، آب آلوده را به بالا کشیده و به داخل مخزن آب کثیف می فرستد. دو مخزن آب جداگانه تمیز و کثیف نیز برای این دستگاه ها طراحی شده که حجم بالایی دارند و از انتشار آب آلوده جلوگیری می نمایند. بر روی این دستگاه ها، یک پنل کنترلی تعبیه شده که جهت تنظیم عملکرد هایی چون قطع و وصل سامانه مکش، برس زنی و تنظیم میزان آب و مواد شوینده کاربرد دارد.

ایمنی کار با اسکرابر صنعتی

جهت استفاده صحیح و ایمن اسکرابر ها، ابتدا می بایست دفترچه آن به دقت مطالعه شود. بررسی نحوه عملکرد دستگاه و هشدار های مربوطه در مطالعه آن اهمیت دارد. در ادامه کاربر می بایست به عنوان مرحله تست، در یک محیطی باز با نحوه عملکرد دستگاه آشنا شود. در حین نظافت تنظیم سرعت حرکت دستگاه و مراقبت از برخورد با عوامل محیطی مهم می باشد. نکته ایمنی دیگر، خطر آسیب به افراد در اثر نزدیک شدن با برس چرخان است که می بایست مد نظر کاربر قرار گیرد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :