meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی دستی و کاربرد آن در شستشوی کف نمایشگاه اتومبیل

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40
کسب و کار هایی چون بنگاه های معاملاتی خودرو، اهمیت ویژه ای به تمیز و زیبا بودن محیط کاری خود می دهند. یک محیط آلوده و نا زیبا خود به خود موجب عدم جلب مشتری شده و در رونق کسب وکار تاثیر گذار است. تمیز نمودن منظم و با کیفیت کف زمین در چنین بنگاه هایی، به طول عمر کفپوش نیز کمک می نماید. امروزه روش های سنتی شستشو به تدریج منسوخ و استفاده از دستگاه های اسکرابر صنعتی رایج شده است. این دستگاه ها معایب روش های دستی را بر طرف نموده و به افزایش سوددهی و جلب مشتری در نمایشگاه های خودرو منجر شده است.

مزایای کف شوی نسبت به روش های دستی

دستگاه کفشوی مزایای متعددی را برای بهبود عملیات شستشوی سطوح فراهم آورده است. این دستگاه زمان شستشو و نظافت را نسبت به روش های دستی به حداقل رسانده و آلودگی ها را با کیفیت بهتری از بین می برد. با توجه به خشک نمودن سطح زمین همزمان با برس زنی و پاشش آب، زمین شوی از لغزندگی زمین و سر خوردن افراد جلوگیری می نماید. طراحی جداگانه مخازن آب تمیز و کثیف نیز موجب عدم انتشار آب آلوده در محیط می شود. کاهش هزینه های مربوط به نیروی انسانی و به حداقل رساندن مصرف آب و مواد شوینده از دیگر مزایای استفاده از کف شوی می باشد.

اسکرابر مناسب برای شستشوی کف نمایشگاه ماشین

اسکرابر ها در مدل های دستی و خودرویی تولید و عرضه می شوند. برای محیط های با وسعت نه چندان زیاد مانند بنگاه های معاملاتی خودرو، اسکرابر دستی نیاز کاربر را تامین می نماید. این دستگاه با ابعاد مناسب و قدرت مانور بالا به خوبی قادر به حرکت از بین خودرو ها می باشد. کف شو های دستی در ابعاد مختلفی تولید شده اند و برای انتخاب کفشوی مناسب از بین آن ها می بایست به میزان کارایی آن ها و وسعت محیط توجه نمود. در انتخاب بین اسکرابر باتری دار یا کابلی نیز، بدلیل احتمال گیر افتادن کابل کفشوی کابلی در زیر خودرو ها، اسکرابر باتری دار گزینه مناسب تری می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :