meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح در اماکن مذهبی بوسیله اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100
نظافت و شستشوی سطوح در محیط های مختلف صنعتی، اداری، تجاری و حتی اماکن مذهبی، از مهم ترین امور روزانه متولیان این اماکن می باشد. شستشوی محیط های وسیع مشکلات خاص خودش را داشته و به وسیله روش های دستی صورت نمی پذیرد. دستگاه های اسکرابر با بهره مندی از مخازن جداگانه آب کثیف و تمیز و سیستم پاشش آب به همراه سامانه برس زنی، امر شست و شو را به خوبی انجام می دهند. سیستم خشک کن و مکش آب آلوده این دستگاه، سبب شده تا سطح به خوبی پاکسازی شده و آلودگی به نقاط دیگر انتشار نیابد. هدایت این کفشو ها می تواند بوسیله نیروی کاربر و یا به مانند یک خودرو باشد. نمونه های سرنشین دار کف شو ها گزینه مناسبی برای شستشوی سطوح وسیع از جمله صحن اماکن مذهبی می باشند.

مزایای استفاده از اسکرابر سرنشین دار

اسکرابر های سرنشین دار معمولا نسبت به مدل های دیگر کف شو ها، دارای مخازن آب با ظرفیت بیشتری می باشند. این موضوع سبب شده تا پر کردن دوباره مخزن آب تمیز و یا خالی نمودن مخزن آب آلوده در بازه های زمانی کم تری انجام شده و نظافت محیط های وسیع سریع تر انجام شود. پهنای شستشوی بزرگ تر این کف شوی ها نیر سبب شده تا در یک زمان یکسان، فضای بیشتری نظافت شده و در وقت افراد صرفه جویی شود. کف شو های سرنشین دار به سهولت قابل استفاده بوده و کاربر به هنگام انجام عملیات شست و شو کم تر دچار خستگی می شود.

باتری دستگاه اسکرابر

اسکرابرهای باتری دار بیشتر برای محیط های وسیع، شلوغ و مکان‌های فاقد پریز برق بکار می روند. این زمین شوی ها قابلیت بهره مندی از باتری های اسیدی و یا باتری ژل را دارا می باشند. البته مناسب ترین و کارآمدترین باتری ها برای دستگاه اسکرابر صنعتی، باتری های ژل می باشند که دارای قیمت مناسب و بهره وری عالی می باشند. در حقیقت باتری های ژل به دلیل هزینه پایین تعمیر و نگهداری، توانایی شارژ دهی و طول عمر بالا به عنوان یک باتری صنعتی بهینه شناخته می شوند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :