meta name="video_type" content="video/mp4" />

پهنای کاری بالای اسکرابر و تسریع در نظافت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150

رعایت مراتب بهداشتی نظیر شستشو و نظافت مستمر در مکان های عمومی به ویژه اماکن مذهبی امریست بسیار ضروری و غیرقابل چشم پوشی. به واسطه تردد بالای افراد رجوع کننده و زائرین و بدلیل وسعت زیاد صحن ها، هر روز و هر ساعت در معرض انواع آلودگی از قبیل گرد وخاک و زباله های مختلف قرار می گیرند در نتیجه باید چند نوبت تمیز شوند. شست و شو و تمیز کردن محیط های این چنینی به روش های قدیمی، امری بسیار دشوار و پرزحمت است. زیرا که نیاز به تعداد نیروی کار فراوان دارد و این باعث کلافگی و خستگی آنها و از همه مهتر بالا رفتن هزینه ها می شود.

نحوه کار اسکرابر صنعتی

نحوه عملکرد کف شوی صنعتی مدل سرنشین دار به این صورت می باشد که ابتدا آب، از مخزن آب تمیز به روی سطح مورد نظر پاشیده می شود و همزمان توسط حرکت چرخشی و سریع برس هایی که در جلوی دستگاه تعبیه شده است زمین بخوبی تمیز و شستشو داده می شود همچنین می توانید قبل از شروع شستشو با اضافه کردن مقدار کافی ماده ضدعفونی کننده در مخزن آب تمیز، فرایند شستشو را قوت ببخشید. در ادامه کثیفی ها و آلودگی های جمع شده به مخزن آب کثیف منتقل می شوند و در آخر توسط تی هلالی شکل، آب و رطوبت باقی مانده را جمع کرده و خشک می کند.

ویژگی های اسکرابر صنعتی

کف شوی صنعتی راه های دشواری را هموار کرده است. در شیوه سنتی، حجم مصرفی آب غیرقابل کنترل است و باعث هدر رفتن حجم زیادی آب می شود ولی دستگاه اسکرابر با تعیین مقدار آب کافی و لازم برای شستشو از مصرف بی اندازه آب جلوگیری می کند. دیگر ویژگی فوق العاده این دستگاه سرعت زمان شستشو و کاهش یافتن زمان نظافت به کمترین ترین حالت ممکن است. کیفیت شستشو اسکرابر صنعتی در مقایسه با هر روش دیگری بسیار بیشتر است. کف شوی صنعتی بعد از تمیز کردن سطح بلافاصله آن را خشک کرده و از باقی هر گونه لک جلوگیری می کند. و همانطور که گفتیم این دستگاه سرنشین دار است و کار کردن با آن برای کاربر خیلی راحت می باشد و تنها با مدت کوتاهی کار کردن با آن همانند راندن یک خودرو خواهد توانست اسکرابر را هدایت کند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :