meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف اماکن وسیع با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

ساختمان های عظیم هم چون نمایشگاه ها و مصلا ها دارای وسعت بسیار زیادی هستند که در هنگام ساخت آن ها حجم انبوهی از آلودگی در مدت زمان کوتاهی تولید می شود. ساخت سازه های عظیم با ایجاد مقدار زیادی گرد و خاک و ضایعات همراه است که اگر به موقع نسبت به حذف آن ها از محیط اقدام نشود، آلودگی ها در آن مکان انباشته شده و در پایان کار مشکلات عدیده ای به وجود خواهد آمد. بنابراین بهتر است عملیات نظافت هم زمان با ساخت و ساز صورت گیرد تا از تجمع گرد و خاک در محیط جلوگیری به عمل آید. در سازه های عظیم مساحت بالا بوده و نظافت سطوح کف با شیوه های دستی غیر ممکن و غیر منطقی می باشد زیرا فرآیند نظافت مدت زمان بسیار طولانی به طول می انجامد و علاوه بر این که نتایج مطلوب در پی ندارد، بازدهی و کارایی نیروهای انسانی را به شدت کاهش می دهد. این در حالی است که با استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی می توان مشکلات ذکر شده را از میان برداشت و به نتیجه ای بیش از انتظارات دست یافت.

نظافت سازه های عظیم با اسکرابر سرنشین دار

دستگاه اسکرابر یا کف شوی با هدایت خودرویی دارای پهنای شستشوی یک متری و مخازن آب با گنجایش بالا است و تنها با یک بار عبور کردن از یک مسیر سطح را با کیفیت بی نظیر شستشو داده و هم زمان با آن را کف را به طور کامل خشک می کند. اسکرابر تمامی آلودگی ها موجود بر روی سطوح را از بین می برد و علاوه بر این که سبب تمیزی و زیبایی محیط می شود، سبب افزایش طول عمر کف پوش ها می گردد. کفشوی گرد و خاک محیط را که در هنگام ساخت و ساز به وجود آمده است، کاهش می دهد و از آسیب رسیدن به سطوح جلوگیری می نماید.

مزایای به کارگیری دستگاه اسکرابر صنعتی

زمین شوی صنعتی ساختاری صنعتی و مکانیکی دارد و از قدرت بالایی برخوردار است. این دستگاه به شاسی فولادی تجهیز گردیده از همین رو اسکرابر با قدرت بیشتری آب و آلودگی ها باقی مانده را از سطح زمین جمع آوری می کند و به این ترتیب کف به طور کامل خشک می شود. با استفاده از کفشوی صنعتی سرعت عملیات شستشو افزایش یافته و در کنار آن وضعیت بهداشت، تمیزی و زیبایی محیط بهبود می یابد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :