meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سطوح کف پارکینگ با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60

یکی از آلوده ترین اماکنی که در محیط پیرامون ما مشاهده می شود پارکینگ های هستند. پارکینگ ها به دلیل تردد دائمی خودروها در معرض آلودگی شدید قرار می گیرند و عدم رسیدگی به این اماکن سبب بالا رفتن میزان آلودگی شده و آن را به دیگر اتومبیل ها انتقال می دهد. شاید این تصور به وجود آید که نظافت پارکینگ اهمیت نداشته زیرا با رفت و آمد دوباره خودروها مجدداً آلودگی ایجاد می شود و این در حالی است که با استفاده از تجهیزات نظافتی مناسب سطوح سخت همانند سطح کف پارکینگ قابل تمیز شدن هستند. دستگاه اسکرابر یکی از تجهیزات کارآمد بوده که برای نظافت محیط هایی با آلودگی بالا هم چون پارکینگ های اتومبیل ابزاری مناسب به شمار می آیند.

اسکرابر باتری دار

اسکرابر یا کفشوی صنعتی باتری دار با دو برس برای نظافت سطوح سخت مناسب بوده و به منظور تضمین کیفیت بالاتر شستشو برس ها دارای قابلیت تنظیم فشار می باشند. این دستگاه مجهز به دو مخزن آب 60 لیتری مجزا است که علاوه بر افزایش بازده کاری از انتقال آلودگی از نقطه ای به نقطه دیگر جلوگیری می کند. در کف شوی صنعتی باتری دار امکان جدا سازی اجزای اصلی دستگاه مانند مخزن آب کثیف و تی عقب عقب وجود داشته که سرویس و نگه داری دوره ای آن را آسان می کند.  

ویژگی های اسکرابر دستی با دو برس

زمین شوی صنعتی دو برسه با هدایت دستی دارای موتور جلو برنده بوده که حرکت دستگاه را سهولت می بخشد و سبب شستشوی یکنواخت سطوح و در نتیجه بالا رفتن کیفیت عملیات می گردد. این دستگاه به چرخ های ضد سایش و دنده ای شکل تجهیز شده که امکان استفاده از آن را بر روی انواع سطوح فراهم می آورد. طراحی ارگونومیک، امکان کنترل سرعت حرکت، تنظیم فشار برس، تنظیم حجم آب مصرفی، سطح صدای پایین، قدرت مکش بالا، تضمین جمع آوری کامل آب کثیف از روی زمین، ساختار صنعتی با کیفیت بالای قطعات و بدنه دو جداره از جنس پلی اورتان از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد که آن را از نظافت با روش های دستی متمایز می سازد. به این ترتیب سطح زمین در پارکینگ با سهولت و سرعت بالا و کیفیت بسیار مطلوب نظافت و شستشو می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :