meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت مراکز تجاری با اسکرابر خودرویی ظرفیت بالا

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150

مراکز و مجتمع های تجاری از جمله محیط های وسیعی هستند که رفت و آمد زیادی در آن ها صورت می پذیرد. فرآیند ساخت و ساز ساختمان های بزرگ تجاری با تولید حجم بالایی از گرد و خاک همراه بوده و لازم است عملیات نظافت پیش از آغاز به کار مجتمع و بهره برداری از آن آغاز گردد. کلیه بخش های یک مجتمع تجاری شامل پارکینگ ها، لابی ها و ... از فضای وسیعی برخوردار می باشند که نظافت و شستشوی سطوح کف در آن ها با استفاده از روش های دستی با دشواری همراه است و نتیجه مطلوب را به همراه نخواهد داشت. از همین رو بهره مندی از تجهیزات نظافت صنعتی هم چون اسکرابر سرنشین دار یکی از مناسب ترین و کارآمدترین روش های نظافت سطح زمین در محیط های این چنینی به شمار می آید.

اسکرابر سرنشین دار با ظرفیت بالا

دستگاه های اسکرابر یا کف شوی صنعتی با هدایت خودرویی دسته ای از زمین شوی های صنعتی هستند که از پهنای شستشوی بیشتر و ظرفیت بالاتر برخوردار می باشند. افزایش ظرفیت کفشوی صنعتی به معنای افزایش میزان بازدهی دستگاه خواهد بود زیرا عملیات شستشو را در مدت زمان کوتاه تری به انجام می رساند و تعداد دفعات پر و خالی نمودن مخازن آب کاهش می یابد. در مجموع استفاده از اسکرابر سرنشین دار در مقایسه با اسکرابر دستی هنگامی که شرایط به کارگیری هر دو فراهم باشد، مقرون به صرفه تر بوده و سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.

نظافت مجتمع تجاری با کفشوی صنعتی

دستگاه های کف شوی صنعتی با هدایت خودرویی برای شستشو و خشک نمودن سطح زمین در مراکز بزرگ تجاری بسیار مناسب می باشد و علاوه بر این که بهداشت محیط را فراهم می آورد به آن جلوه و زیبایی می بخشد. این اسکرابرها کیفیت شستشو و نظافت را به میزان قابل توجهی افزایش داده و کارایی نیروهای انسانی را حداقل تا 20 برابر افرایش می دهد. زمین شوی خودرویی از جنس پلی اورتان ساخته شده که در برابر ضربه از خود مقاومت نشان می دهد. هم چنین این وسیله از سهولت کاربری، ایمنی، صندلی قابل تنظیم، چراغ گردان هشدار دهنده و چراغ جلو برای افزایش ایمنی در حین کار برخوردار می باشد که همه این ویژگی ها اسکرابر را برای نظافت مجتمع های تجاری مناسب و کارآمد می سازد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :