meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سطوح انبار با استفاده از اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100
بسیاری از صنایع به منظور نگهداری مواد اولیه و محصولات تولید شده از انبار استفاده می نماید. از آنجایی که نشست گرد و غبار ب ر ری سطوح و محصولات تولیدی موجب کاهش کیفیت محصولات و کاهش سود آوری می شود، نظافت و شستشوی سطوح انبار به منظور حذف آلاینده ها از محیط امری ضروری می باشد. وسعت بالای این فضا ها مانعی جدی برای استفاده از شیوه های سنتی می باشد. از این رو به منظور صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های مربوط به نظافت سطوح، بهترین گزینه استفاده از روش های نوین و به کار گیری تجهیزات مکانیزه ای مانند اسکرابر ها یا کف شوی های صنعتی می باشد. 

معرفی دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر ها یا کف شوی های صنعتی دستگاه های مکانیزه ایی می باشند که با استفاده از سیستم برس زنی تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح و گرد و خاک سطحی را شستشو می دهند. این دستگاه ها به منظور جمع آوری آب الوده ناشی از شستشو مجهز به تی و سیستم مکش بوده و با مکش کاملا مایعات سطحی مانع از تجمع آلاینده ها در محیط می شوند. همزمانی عملیات ششستشو و خشک نمودن سطوح از بزرگ ترین ویژگی های این دستگاه ها می باشد. 

انواع دستگاه اسکرابر یا کف شوی

کف شوی های صنعتی بر اساس نوع هدایت دستگاه به دو دسته اسکرابر های دستی و اسکرابر های خودرویی تقسیم می شوند. مدل های دستی دارای دسته بوده و کاربر با قرار گرفتن در پشت آن دستگاه را هدایت می نماید. در حالیکه نمونه های خودرویی یا سرنشین دار مجهز به صندلی اپراتور بوده و کاربر با نشستم بر روی صندلی دستگاه را هدایت می نماید. نمونه های دستی کف شوی در مقایسه با نمونه های سرنشین دار ابعاد کوچک تری داشته و در نتیجه پهنای کاری کمتری دارند. در حالیکه نمونه های خودرویی به واسطه ابعاد بزرگ دستگاه، پهنای کاری بزرگتری داشته و از این رو برای نظافت مساحت های بالا گزینه مناسب تری می باشند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :