meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری پودر سنگ آهن در کارخانه فولاد با مکنده صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG300

در کارخانه های فولاد حجم انبوهی از مواد اولیه فولاد مانند پودر سنگ آهن وجود دارد که به طور فزاینده ای در محیط کارخانه منتشر شده و باید جمع آوری گردد. بخش عظیمی از این مواد قابل بازیابی هستند به طوری که امکان بازگرداندن آن ها به چرخه تولید وجود دارد و یا برای فرآیندهای دیگر آماده می شوند. برای آن که جمع آوری مواد مختلف در محیط کارخانه فولاد و پس از آن تخلیه مواد در بهینه ترین حالت صورت گیرد، باید مکنده صنعتی با قدرت بالا و هم چنین سازگار با محیط های خشن صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد مکنده سنگین کار در کارخانه فولاد

دستگاه مکنده صنعتی یا جاروبرقی صنعتی مخصوص کارهای سنگین از جمله ابزارهایی است که برای جمع آوری انواع مواد سخت و چگال در کارخانه فولاد کاربرد دارد. مکنده های صنعتی از طراحی دقیق مهندسی برخوردار می باشند و استحکام، دوام و کارایی بالای آن ها به کارگیری این دستگاه را در محیط های سخت صنعتی امکان پذیر می سازد. قدرت مکش بالای مکنده های صنعتی سبب می شود مواد سنگینی که چگالی بالا دارند، به راحتی جمع آوری شوند. به منظور سهولت جمع آوری مواد پودری تر، نازل یا دسته سر تختی به کار می رود که برای کندن و جمع آوری مواد سخت از سطح زمین مناسب است.

ویژگی های بارز مکنده صنعتی

جاروهای صنعتی سخت کار به موتور توربینی مجهز هستند که امکان کارکرد مداوم و 24 ساعته دستگاه را فراهم می کند. سیستم فیلتراسیون طراحی شده برای دستگاه بسیار کارآمد بوده و عملکرد بهینه آن سبب بهبود کارایی مکنده صنعتی می گردد و از بخش های مهم دستگاه هم چون موتور و پمپ جلوگیری به عمل می آورد. فیلتر اصلی این رده از مکنده های صنعتی از نوع ستاره ای بوده و در صورتی که جمع آوری مواد بسیار ریز و پودری مد نظر باشد، امکان نصب فیلتر ثانویه بر روی دستگاه وجود دارد. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :