meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد سوییپر در جمع آوری آلاینده های خشک

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : SLALOM

حضور گرد و غبار در محیط تاثیر بسزایی در سلامت افراد و جلوه های بصری محیط دارد. استفاده از شیوه های نوین و دستگاه های مکانیزه برای جمع آوری و حذف آلاینده ها نقش مهمی در ارتقا سطوح سلامت و بهداشت محیط ایفا می نماید. از آنجایی که اغلب آلاینده ها در فضای بیرونی متشکل از گرد و غبار می باشد، استفاده از شیوه های سنتی و دستی موجب انتشار ذرات ریز گرد و غبار در فضای پیرامون می گردد که همین امر موجب کاهش سطوح سلامت محیط می گردد. دستگاه سوییپر صنعتی دستگاه کاربردی و مقرون به صرفه برای انجام عملیات نظافت و جمع آوری موثر و با کیفیت آلاینده ها از محوطه می باشد.

ساز و کار دستگاه سوییپر

سوییپر صنعتی دستگاهی کاربردی برای جمع آوری آلاینده ها می باشد که با استفاده از سامانه های برس زنی عملیات نظافت و جمع آوری آلاینده ها را به انجام می رساند. این دستگاه ها مجهز به دو برس جانبی و یک برس رولی مرکزی می باشند. چرخش دورانی برس های کناری موجب انتقال آلاینده ها به بخش میانی دستگاه شده و در نهایت به واسطه چرخش برس رولی مرکزی تمامی الاینده ها به داخل مخزن دستگاه منتقل می شوند.

مزایای استفاده از دستگاه سوییپر

سوییپر صنعتی به واسطه داشتن پهنای کاری بالا و استفاده از سیستم های مکانیزه موجب افزایش سرعت عملیات نظافت می شود. افزتیش در سرعت عملیات به معنای کاهش درتعداد نیروی خدماتی می باشد که همین امر موجب کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری و بهره وری می گردد. دستگاه های سوییپر صنعتی به واسطه داشتن سیستم های کنترل گرد و غبار مانع از انتشار ذرات ریز گرد و غبار در فضای پیرامون می گردند. استفاده از بدنه مقاوم در ساختار دستگاه وتجهیزات به کار رفته در ان موجب افزایش عمر مفید دستگاه شده و مراقب های لازم برا ینگهداری و سرویس دستگاه را به میزان قابل مقایسه ای کاهش می دهد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :