meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح استخر با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA43B20
سطوح و کاشی های اطراف استخر های شنا همواره مرطوب بودده و از این رو محیط مناسبی برای رشد انواع باکتری ها و قارچ ها می باشند. از سوی دیگر پاشش آب بر روی این سطوح و خشک شدن آن، لکه های سفیدی را بر روی کاشی ها به جای گذاشته و جلوه های بصری محیط را کاهش می دهد. از این رو نظافت و شستشوی این سطوح هم برای ارتقا جلوه های بصری و هم برای تامین نیاز های نظافتی و سلامت محیط امری ضروری می باشد. البته یکی از مهمترین مشکلات استخر ها در استفاده از شیوه های سنتی برای نظافت سطوح منتهی به استخر استفاده از مواد شوینده برای ضد عفونی و ارتقا کیفیت نظافت می باشد. در حالیکه استفاده از دستگاه های کف شوی یا همان اسکرابر های صنعتی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، بهترین گزین برای نظافت موثر و با کیفیت این سطوح می باشد. 


ویژگی های اسکرابر صنعتی 

اسکرابر ها یا کف شوی های صنعتی با استفاده از سیستم برس زنی و پاشش آب تمامی ذرات الاینده چسبیده به سطح را نظافت نموده و با مکش کامل آب الوده ناشی از شستشو سطوحی خشک و عاری از آلودگی ایجاد می نمایند. دستگاه های کف شوی مجهز به دو مخزن مجزا برای اب تمیز و اب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش اب تمیز برای شستشو استفاده می نمایند. استفاده از مواد شوینده در مخزن آب تمیز این دستگاه ها به منظور ارتقا کیفیت نظافت یا ضد عفونی سطوح به راحتی امکان پذیر می باشد. نمونه های دستی اسکرابر ابعاد کوچک و وزن کمی داشته و از این رو قدرت مانور و قابلیت جا به جایی بالایی دارند. ساختار ارگونومیکف طراحی خلاقانه و استفاده از استوانه های غلطکی در ساختار بدنه این دستگاه ها علاوه بر افزایش مقاومت بدنه در بر خورد احتمالی به موانعف از اجزا و قطعات داخلی نیز حفاظت می کند. 


مزایای استفاده از دستگاه های کف شوی صنعتی 

همانطور که پیش تر اشاره شد، اصلی ترین دغدغه صاحبان و مدیران استخر ها شستشو و ضد عفونی سطوح منتهی به استخر می باشد، اگر چه تعبیه راه آب های باریک در اطراف استخر تا حدودی مانع از ورود آب آلوده سطحی به داخل آب استخر می شود اما کارایی چندانی در جمع آوری موثر مواد شوینده ندارد. در حالیکه دستگاه های اسکرابر علاوه بر شستشوی موثر سطوح، به واسطه تی پهن و موتور مکنده نصب شده در انتهای دستگاه، تمامی مواد شوینده و آب آلوده ناشی از شستشو را جمع آوری نموده و مانع از نفوذ آنها به داخل اب استخر می گردند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :