meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت فروشگاه و هایپر با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM40

فروشگاه ها و هایپر مارکت ها از جمله مراکزی هستند که انواع مختلف کالا به ویژه محصولات غذایی در آن ها نگه داری و عرضه می شود. از همین رو روزانه تعداد بسیار زیادی از عموم افراد به این مراکز مراجعه کرده و وقت خود را در آن سپری می کنند. بنابراین هم برای حفظ کیفیت و سلامت محصولات خوراکی و هم برای حفظ ایمنی و سلامت مراجعه کنندگان بهداشت، تمیزی و زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و یک عامل مهم و تأثیر گذار در جذب مشتریان به شمار می آید. فرآیند نظافت فروشگاه ها و مراکز خرید می بایست به صورت منظم و پیوسته صورت گیرد و که شامل نظافت سطح زمین نیز می گردد. در فروشگاه ها به دلیل تراکم قفسه ها و هم چنین حضور افراد استفاده از شیوه های سنتی برای تمیز کردن سطح زمین روش مناسبی نخواهد بود زیرا نه تنها نتیجه ای با کیفیت مطلوب ارائه نمی کند بلکه مرطوب ماندن زمین سبب لغزندگی افراد می شود. به منظور شستشوی سطوح با کیفیت مطلوب و ضریب ایمنی بالا دستگاه اسکرابر مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکرابر صنعتی باتری دار تک برسه با موتور جلوبرنده

اسکرابر باتری دار سطح صدای کمی دارد و برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد مناسب می باشد. این دستگاه بدون نیاز به کابل برق کار می کند از همین رو جهت به کار گیری در محیط های متراکم و پر تردد پیشنهاد می گردد. علاوه بر این کف شوی صنعتی از قدرت مانور بالایی برخوردار است و در راهروهای باریک میان قفسه ها و مسیرهای کم عرض با سهولت حرکت می کند.

مزایای استفاده از کف شوی

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی کیفیت شستشو را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و سبب بیشتر شدن بازدهی و کارایی نیروهای انسانی می گردد. موتور جلو برنده این کفشوی صنعتی علاوه بر این که به حرکت رو به جلوی دستگاه کمک می کند موجب شستشوی یکنواخت سطوح شده و در نتیجه زمین با کیفیت مطلوب تری پاکیزه می شود. اسکرابر هم زمان با عملیات شستشو سطوح کف را خشک می کند و بنابراین هیچ گونه خطر لغزندگی برای کاربر و دیگر افراد حاضر در محیط پیش نخواهد آمد.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :