meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح کف فروشگاه با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60
نظافت و شستشوی سطوح کف در اماکنی چون فروشگاه های بزرگ و زنجیره ایی، علاوه بر اینکه ذرات آلاینده چسبیده به سطوح و گرد و خاک نشست کرده بر روی سطوح را جمع آوری می نماید، درخشش سطوح را افزایش داده و با انعکاس نور چراغ ها، جلوه های بصری محیط را ارتقا داده و موجب جذب مشتریان و افزایش سود آوری و بهره وری می گردد. استفاده از شیوه های سنتی نظافت چون تی کشی دستی، در چنین محیط هایی امکان تامین نیاز های نظافتی را نداشته و با ایجاد محدودیت در دسترسی به نقاط شسته شده، خریداران و مشتریان را آزرده خاطر می نماید. از سوی دیگر احتمال خطر سقوط در اثر لغزندگی و مرطوب بودن سطوح از دیگر معایب استفاده از شیوه های سنتی در نظافت چنین اماکنی می باشد. در حالیکه استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و به کار گیری دستگاه هایی چون اسکرابر ها یا کف شوی های صنعتی علاوه بر افزایش سرعت نظافت، کیفیت آن را نیز ارتقا می دهد. 

آشنایی با دستگاه های اسکرابر صنعتی

دستگاه های کف شوی صنعتی با استفاده از سیستم برس زنی و پاشش آب تمامی ذرات آلاینده چسبیده به سطوح را نظافت نموده و در نهایت با مکش کامل آب آلوده ناشی از شستشو، سطوحی خشک و عاری از آلودگی ایجاد می نمایند. این دستگاه ها مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو استفاده نموده و مانع از انتشار آلودگی ها به سایر نقاط می شوند.

مزایای استفاده از دستگاه های اسکرابر صنعتی

همانطور که پیش تر اشاره شد، سرعت عمل و کفیت نظافت این دستگاه ها بسیار بالاتر از شیوه های سنتی می باشد، همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن در دستگاه های کف شوی مانع از ایجاد محدودیت در دسترسی افراد به نقاط شسته شده می گردد که همین امر اهمیت ویژه ایی در اماکنی چون فروشگاه ها دارد. کاهش خطر سقوط، در اثر لغزنده بودن سطوح، از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه ها می باشد. کف شوی های صنعتی با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها دارند. 


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :