meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محوطه با سوییپر خودرویی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : ATOM
محوطه ها و فضا های بیرونی ساختمان ها معمولا به واسطه تردد بالای افراد، ریزش برگ درختان و نزولات جوی همواره مملو از آلاینده های ریز و درشت می باشند. عدم رسیدگی به نظافت و جمع اوری الاینده ها از روی سطوح نه تنها جلوه های بصری محیط را کاهش می دهد بلکه می تواند آثار سوئی در میزان بهره وری و سود آوری داشته باشد. از این رو نظافت و حذف الاینده ها از محیط از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشد. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی نظافت تا حدودی می تواند نیاز های نظافتی این محیط ها را بر طرف سازد اما توانایی قابل ملاحظه ایی در ارایه نظافتی موثر، کارآمد ، سریع و کم هزینه ندارد. در حالیکه استفاده از تجهیزات صنعتی و مکانیزه ایی چون دستگاه ای سوییپر صنعتی نظافت موثر و کارآمد محیط را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام می دهد. 

ویژگی های دستگاه های سوییپر صنعتی

سوییپر های خودرویی یا سرنشین دار مجهز به صندلی کاربر بوده و کاربر با قرار گرفتن بر روی صندلی دستگاه را هدایت می نماید. این دستگاه ها به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط هایی با مساحت های متفاوت در ابعاد گوناگونی طراحی شده و به بازار عرضه می شوند. پهنای نظافتی و ظرفیت مخزن زباله در این دستگاه ها متناسب با ابعاد دستگاه می باشد. از این رو سویپر های کوچک برای نظافت محیط هایی با مساحت اندک و سویپر های بزرگ برای نظافت محیط هایی با مساحت های بالا گزینه مناسبی می باشند. سوییپر های کوچک به واسطه ابعاد فشرده دستگاه قابلیت جا به جایی و قدرت مانور بالایی دارند. چرخش عقب گرد برس مرکزی در این دستگاه ها تاثیر بسزایی در ارتقا کیفیت نظافت دارد. از سوی دیگر استفاده از سامانه مکش بر روی برس های جانبی دستگاه با مککش کامل ذرات گرد و غبار ناشی از سیستم برس زنمی مانع از انتشار آنها در محیط می گردد. 

مزایای استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی در نظافت 

دستگاه های سوییپر در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت سرعت بالاتری در نظافت داشته و از این رو موجب کاهش زمان لازم برای نظافت می شوند. این دستگاه ها به واسطه مکش گرد و غبار ناشی از سیستم برس زنی، نه تنها ضامن سلامت افراد حاضر در محیط هستند بلکه موجب ارتقا کیفیت نظافت نیز می شوند. کاهش در تعداد نیروی خدماتی و در نتیجه کاهش در هزینه های مرتبط با این بخش از دیگر ویژگی های دستگاه های سو.ییپر می باشد که موجب افزایش بهره وری و سود آوری می گردد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :