meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر دستی ابزاری پر کاربرد برای نظافت سطوح سنگی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ScrubberDryer

نظافت مراکز با وسعت بالا عموما امری زمانبر و با دشواری زیاد می باشد. این امر بدون استفاده از دستگاه ها و تجهیزات نظافتی مناسب که به همین منظور طراحی و تولید شده اند امری عملا غیر ممکن است و یا نیازمند اختصاص هزینه بالایی برای تامین نیروی خدماتی، آب و مواد شوینده می باشد. با استفاده از دستگاه اسکرابر می توان مراکز با وسعت بالا را در زمانی کوتاه و با سرعت مناسب نظافت نمود. این دستگاه ها با کاربری آسان در گروه رایج ترین و محبوب ترین دستگاه ها در نظافت سطوح کف قرار دارند که طیف وسیعی از آلودگی ها در محیط های مختلف را به راحتی از میان بر می دارند.

سطوح سنگی و نظافت سریع با دستگاه اسکرابر

یکی از روش های حفاظت از سطوح پوشیده شده از سنگ های درخشان شستشوی صحیح آن ها می باشد که سبب می شود جلا و درخشندگی آنها حفظ گردد. این کفپوش ها به طور گسترده در مراکز تجاری، اداری، مسکونی، هتل ها، برخی بانک ها و بیمارستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. درنتیجه اطلاع از نحوه صحیح شستشو این کفپوش ها می تواند علاوه بر حفظ جلا به افزایش عمر آنها نیز کمک کند. استفاده از کفشوی صنعتی به عنوان دستگاهی مکانیزه که بدون آسیب، کفپوش ها را شستشو می دهد انتخابی ایده آل و مناسب است.

ویژگی های منحصر به فرد زمین شوی صنعتی

امکان اتصال به برس های گوناگون متناسب با نوع سطح و نوع آلودگی، امکان خشک نمودن سطوح همزمان با شستشو و برجا گذاشتن سطحی کاملا خشک و بدون خطر لغزندگی، تجهیز به مخازن آب تمیز و کثیف مجزا، انجام عملیات شستشو در هربار با آب کاملا تمیز، کارکرد ساده، تجهیز به باتری در مدل های سرنشین دار، هدایت پذیری آسان، کاهش میزان مصرف آب و مواد شوینده، کاهش تعداد نیروی خدماتی و... همگی از مزایای استفاده از دستگاه زمین شور صنعتی می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :