meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر دستی و کاربرد آن در شستشوی سطوح

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA43B20
شستشو و نظافت سطح زمین در مراکز تجاری، اداری، هتل ها و مراکز فروشگاهی تاثیر مثبتی در افزایش مراجعه کنندگان به این اماکن دارد. اما سطح زمین در راهرو ها و بخصوص ورودی مراکز ذکر شده، با توجه به رفت و آمد زیاد نیازمند شستشوی روزانه و مداوم می باشد. یک نیروی خدماتی، در اغلب موارد توانایی انجام این امور را نداشته و کیفیت مطلوبی را نیز ارائه نمی دهد. دستگاه اسکرابر یا زمین شوی، با پاشش آب، بکارگیری سامانه برس زنی و مکش آلودگی و آب کثیف از سطح زمین، علاوه بر عملکرد عالی در امر شست و شو، در وقت صرفه جویی نموده و در دراز مدت هزینه های افراد را کاهش می دهد. زمین شوی ها با توجه به نحوه تامین منبع تغذیه به دو دسته کابلی و باتری دار تقسیم می گردند.

کف شوی باتری دار

کف شو های باتری دار، جهت استفاده نیازی به برق نداشته و بنابراین در محیط هایی که دسترسی به پریز برق دشوار است، از این کفشوی ها استفاده می شود. عدم اتصال اسکرابر باتری دار به الکتریسته سبب شده تا توانایی و قدرت مانور آن افزایش یابد. سطح صدای این دستگاه ها پایین تر از اسکرابر های کابلی بوده و در محیط های حساس به صدا کاربردی می باشد. بعلاوه در اماکن با رفت و آمد زیاد که ممکن است کابل برق، عبور افراد را دچار مشکل کند، اسکرابر باتری دار مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم جانبی اسکرابر

لوازم جانبی متعددی در کنار دستگاه های زمین شوی قابل عرضه هستند. برس های مخصوص برای انواع محیط ها، موتور های وکیوم برای سامانه مکش اسکرابر ها، پد شستشو و نگهدارنده پد از جمله لوازم جانبی این دستگاه ها به حساب می آیند. برس سیمی برای از بین بردن جرم های سطوح و یا برای سطوح خشن و برس های استاندارد از جنس پلی اورتان برای شست و شوی سطوحی چون کفپوش و سرامیک با آلودگی روزمره، از جمله برس های این دستگاه نظافتی می باشند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :