meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت پارک و فضای سبز با سوییپر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : ATOM

پارک ها و فضاهای سبز در گروه محیط های عمومی قرار می گیرند و در تمامی اماکن عمومی نظافت و تمیزی از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور معمول  پارک ها و دیگر مراکز تفریحی وسعت بالایی دارند و نظافت آن ها با شیوه های دستی مستلزم صرف زمان زیاد و به کارگیری تعداد بیشتری از نیروهای انسانی خواهد بود که برای آنان نیز زحمت فراوانی به همراه دارد. از طرف دیگر مقدار گرد و خاک در محیط های باز بالا بوده و در هنگام استفاده از ابزارهای دستی گرد و غبار در هوا منتشر شده که برای سلامتی افراد زیان آور است. جهت نظافت پارک ها و تفریحگاه ها به کار گیری تجهیزات مکانیزه نظافتی همانند سوییپر اثر بخش بوده و استفاده از آن مزیت های زیادی به همراه خواهد داشت.

سویپپر صنعتی ابزاری کارآمد برای نظافت سطوح وسیع

دستگاه سوییپر صنعتی به صورت خودرویی هدایت می شود و کاربر با قرار گرفتن بر روی صندلی مخصوص کنترل دستگاه را بر عهده می گیرد. سوییپر خودرویی اگرچه دارای ابعاد جمع و جور می باشد اما از کارایی فوق العاده برخوردار است به گونه ای که تنها با یک بار عبور از یک مسیر آلودگی ها و زباله ها را به طور کامل جمع آوری می کند. سویپر صنعتی ساختاری مقاوم و عملکردی با کیفیت دارد که برای استفاده در محیط های گوناگون و به ویژه پارک ها و اماکن تفریحی مناسب است.

ویژگی های جاروب خیابانی

جاروب خیابانی یا سوییپر صنعتی دارای سهولت کاربری و ایمنی بالا می باشد و کاربر بدون بروز مشکل هدایت دستگاه را بر عهده می گیرد. مخزن سوییپر در قسمت عقب دستگاه قرار دارد و کاربر نیز در قسمت جلو می نشیند که در نتیجه آن کاربر دارای دید کافی و تسلط بر محیط است. این دستگاه مکانیزه نظافتی در مدل های باتری دار و بنزینی ارائه گشته تا کاربران با توجه به شرایط و امکانات سوییپر مورد نظر خود را انتخاب کنند. سوییپر صنعتی به سیستم فیلتراسیون کارآمدی تجهیز گردیده که موجب افزایش توانایی دستگاه در جمع آوری گرد و خاک می شود و از بازگشت دوباره ذرات ریز به محیط اطراف جلوگیری می کند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :