meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع ماشین کاری و فلز کاری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : TECNOIL150MP

در صنایع ماشین کاری و فلز کاری برش دادن فلز از عملیات اصلی این صنایع به شمار می آید. فلزات سخت با استفاده از دستگاه مخصوص تراش کاری برش داده می شوند و براده ها و پلیسه های حاصل از این فرآیند به طور فزاینده ای در محیط و در میان ماشین آلات پراکنده می گردد. از آن جایی که عملیات فلز کاری با تولید حرارت بالا همراه است روغن خنک کننده مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب براده های آهن با روغن ماشین آلات صنعتی را آلوده می سازد و عملکرد آن ها را با اختلال مواجه می کند. از همین رو جمع آوری این مواد ضرورت پیدا کرده و تا آسیبی به دستگاه وارد نشود و از طرف دیگر نیز نظافت محیط و تجهیزات حفظ گردد. تراشه های آهن و روغن در گروه آلودگی های سخت صنعتی محسوب می شوند که با استفاده از شیوه های معمولی امکان جمع آوری آن ها وجود نخواهد داشت. بنابراین جهت از جمع آوری آسان براده های آهن و روغن کننده و هم چنین جداسازی آن ها از یکدیگر مکنده های صنعتی تخصصی طراحی و به بازار عرضه شده اند.

جاروبرقی صنعتی تخصصی مکش و جدا سازی هم زمان مواد مایع و جامد

دستگاه مکنده صنعتی تخصصی به طور انحصاری جهت جمع آوری هم زمان مایعات و جامدات تولید گردیده که دارای قابلیت تفکیک کامل این دو مواد را از یکدیگر دارد. این رده از جاروها به یک مخزن مخصوص جمع آوری مایعات و سبدی مشبک جهت جمع آوری مواد جامد مجهز هستند به صورتی که در هنگام مکش جامدات درون سبد باقی مانده و مایعات به درون مخزن می ریزند. به این ترتیب مواد جامد و مایع به طور کامل از یکدیگر جدا می شوند.

کاربرد مکنده صنعتی تخصصی در صنایع ماشین کاری و فلز کاری

جاروبرقی صنعتی تخصصی قابلیت مکش هم زمان پلیسه های آهن و روغن خنک کننده را دارا می باشد. با جدا شدن روغن از براده های آهن، روغن بازیابی گشته و برای بار دیگر قابل استفاده خواهد بود. در نتیجه یک صرفه جویی عظیم و قابل توجه ایجاد می گردد. مکنده صنعتی تخصصی به یک پمپ تخلیه تجهیز شده که امکان تخلیه سریع و آسان مایعات جمع آوری شده را در نقاط مورد نظر فراهم می آورد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :