meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف انبار و سوله صنعتی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60

در بسیاری از انبارها و سوله های صنعتی که محل نگه داری انواع کالاها و محصولات هستند، مسأله بهداشت و نظافت دارای اهمیت زیادی می باشد. به همین منظور در محیط های این چنینی سطح زمین از اپوکسی پوشیده می شود زیرا فاقد هرگونه خلل و فرج است. سطوحی که شیار و یا خلل و فرج دارند، گرد و خاک را در خود نگه می دارند و با حرکت لیفتراک، ورود و خروج محصولات و ... ذرات گرد و غبار دوباره در محیط پخش شده و کالاها را فرا می گیرد. سطوح پوشیده شده از اپوکسی یک پارچه هستند و به این ترتیب نظافت آن ها فرآیندی آسان تر خواهد بود. به منظور حذف گرد و خاک از سطوح کف در انبارها و سوله ها دستگاه اسکرابر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کفشوی صنعتی باتری دار دو برسه

دستگاه اسکرابر باتری دار دو برسه با هدایت دستی برای شستشوی انواع سطوح سخت و هموار همانند اپوکسی بسیار مناسب است. حرکت دورانی برس های زمین شوی صنعتی سبب ایجاد فشار بر روی سطوح کف شده و بنابراین آلودگی ها و گرد و خاک موجود را به خوبی از میان بر می دارد و هم زمان با شستشوی سطوح کف را خشک می کند. عملیات شستشوی زمین با اسکرابر در حالی صورت می گیرد که نه تنها شستشو را با کیفیت استثنایی انجام می دهد بلکه هیچ گونه آسیبی به سطح نمی رساند.

شستشوی کف انبار و سوله با اسکرابر

کف شوی صنعتی با دارا بودن عملکردی بی نظیر و قدرت مانور بالا سطح زمین را در محیط های پر تراکم مانند انبار ذخیره سازی محصولات با سهولت و کیفیت شستشو می دهد. اسکرابر دستی دارای طراحی ارگونومیک و سهولت کاربری می باشد و امکان کنترل سرعت دستگاه و میزان پاشش آب وجود دارد. استفاده از اسکرابر برای شستشوی کف محیط های صنعتی راه کاری ایده آل است زیرا فرآیند نظافت را در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین سطح کیفیت به انجام می رساند و سبب افزایش قابل توجه بهره وری کاربران می گردد. کفشور صنعتی دستی دو برسه به موتور جلوبرنده و چرخ های ضد سایش و دنده ای شکل برای کار بر روی انواع سطوح تجهیز گردیده است.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :