meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت رستوران و تالار با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

رستوران ها، تالارها و هتل ها از جمله مراکزی به شمار می آیند که تمیزی و بهداشت محیط در آن ها از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و لازم است به طور پیوسته و منظم نظافت شوند. تمیزی سطح زمین علاوه بر این که به محیط جلوه و زیبایی می بخشد، بهداشت و پاکیزگی آن مکان را حفظ نموده و از انتشار آلودگی جلوگیری می کند. استفاده از روش های سنتی همانند تی برای تمیز کردن سطح زمین نتیجه درخور توجه در پی نخواهد داشت زیرا تی توانایی مطلوب را برای جدا کردن آلودگی ها از سطح زمین نداشته و آلودگی ها را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال می دهد به علاوه پس از شستشوی سطوح با تی امکان جمع آوری آب آلودگی از روی سطح و خشک کردن آن وجود ندارد. با بهره مندی از ابزارهای مکانیزه نظافتی یعنی اسکرابر صنعتی تمیزی و بهداشت محیط با بالاترین سطح کیفیت فراهم می گردد.

نظافت سطوح کف با اسکرابر

عملکرد مطلوب کفشوی صنعتی از ترکیب سرعت بالای چرخش برس، پاشش آب و مواد شوینده و واحد مکنده حاصل می گردد که به این ترتیب آلودگی های عمیق سطوح کف را جدا نموده و به درون مخزن آب کثیف هدایت می کند. دستگاه به سمت جلو حرکت کرده و مسیر خود را شستشو می دهد و در ادامه حرکت رو به جلو تی تعبیه شده در انتهای دستگاه که به یک موتور مکنده متصل می باشد، تمامی آلودگی ها را از روی سطح جمع آوری و در نتیجه زمین را خشک می کند.

اسکرابر کابلی

زمین شوی صنعتی برقی با هدایت دستی برای نظافت سطوح مسطح از جنس سنگ، سرامیک و ... به کار می ورد و جهت استفاده در محیط هایی مانند رستوران ها، سالن های غذا خوری و ... مناسب است. این ابزار مکانیزه کیفیت شستشو و هم چنین کارایی نیروهای انسانی را تا چندین برابر افزایش می دهد و به دلیل تغذیه مستقیم از برق شهری می تواند به مدت طولانی تری کار کند. اسکرابر دستی از قدرت مانور بالا، بدنه مقاوم و ابعاد بسیار مناسب برخوردار بوده و قطعات، موتور و بدنه دوجداره آن دارای استاندارهای لازم است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :