meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کفپوش اپوکسی در انبارها با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60

انبارها یکی از مهم ترین بخش های هر صنعتی محسوب می شوند که به منظور نگه داری انواع کالاها، مواد اولیه، محصولات تولید، قطعات یدکی و ... ساخته شده و مورد بهره برداری قرار می گیرند. در انبارها و سوله های ذخیره سازی کالا و محصولات تمیزی و نظافت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا آن جایی که در برخی از آن ها سطح زمین با کف پوش اپوکسی پوشیده می شود زیرا اپوکسی کفپوشی تمیز و با مقاومت بالا بوده که در محیط های حساس به کار می رود. ورود و خروج و جا به جایی کالاها و هم چنین تردد لیفتراک ها آلودگی و گرد و خاک را از محیط بیرون به درون انبار انتقال می دهد و ذرات آلودگی بر روی سطح زمین می نشیند. از همین رو جهت حفظ پاکیزگی محیط انبار و جلوگیری از کاهش کیفیت و طول عمر محصولات به دلیل وجود آلودگی و گرد و خاک در محیط عملیات شستشوی سطح زمین با استفاده از دستگاه اسکرابر انجام می پذیرد.

اسکرابر باتری دار با دو برس

دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی برای شستشوی سطوح مسطح همانند سنگ، سرامیک، اپوکسی و ... مورد استفاده قرار گرفته و عملکردی کارآمد دارد. اسکرابر دستی با پهنای شستشوی 66 سانتی متری، مخزن آب 60 لیتری و منبع تغذیه باتری دارای قدرت مانور بالایی می باشد که می تواند در محیط با سهولت حرکت کند. این زمین شوی صنعتی دو برس دوار دارد و به منظور افزایش کیفیت شستشو فشار آن ها بر روی زمین قابل تنظیم است و علاوه بر این که کیفیت شستشو را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد کارایی و بازدهی نیروهای انسانی را تا 12 برابر بیشتر می کند.

شستشوی سطوح اپوکسی انبارها با استفاده از کف شوی

دستگاه های کفشوی صنعتی دارای طراحی ارگونومیک، سطح صدای کم، امکان کنترل سرعت حرکت و حجم آب مصرفی می باشد و به دلیل داشتن قدرت مکش بالا ضمانت کننده جمع آوری کامل آب آلوده از سطح زمین است. این دستگاه سطوح پوشیده شده از اپوکسی در انبارها را با کیفیت بسیار مطلوب و با ضریب ایمنی بالا شستشو می دهد و به عنوان دستگاهی موثر و کارآمد تمامی آلودگی ها و گرد و خاک آن را از بین برده و سطح بهداشت محیط را افزایش می دهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :