meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح وسیع با اسکرابر خودرویی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150


محیط های بزرگ و وسیع مانند مجتمع های تجاری محل هایی برای رفت و آمد افراد زیادی هستند نظافت و تمیزی آن ها در درجه اول اهمیت قرار دارد. ساختمان های بزرگ با کارکرد تجاری دارای بخش های متعددی می باشند که از وسعت بالایی برخوردار بوده و می بایست نظافت شوند. شستشوی سطح زمین در اماکن بزرگ که به طور معمول از سنگ و یا سرامیک پوشیده شده اند، با استفاده از روش های سنتی کاری سخت و دشوار بوده و تقریباً غیر ممکن خواهد بود و به دلیل مرطوب ماندن کف خطراتی هم چون لغزندگی و سقوط در پی دارد. بنابراین بهره مندی از یک دستگاه اسکرابر یا زمین شوی سرنشین دار با عملکردی مکانیزه برای شستشوی چنین محیط هایی مناسب و کارآمد خواهد بود.

اسکرابر سرنشین دار ظرفیت بالا

دستگاه کف شوی خودرویی از ظرفیت و پهنای شستشوی بالایی برخوردار می باشد و در نتیجه جهت نظافت کارخانه ها، سالن های بزرگ، مجتمع های تجاری، فضاهای باز و ... ابزاری مناسب و ایده آل به شمار می آید. این دسته از کفشوی ها کیفیت شستشو و نظافت و هم چنین کارایی نیروهای انسانی را تا 20 برابر افزایش داده و به دلیل داشتن مخازن آب بزرگ و پهنای شستشوی بالا راندمان کاری بیشتر می شود زیرا مخزن آب دستگاه دیرتر خالی شده و تعداد دفعات تخلیه و پر کردن آن کاهش می یابد، از طرف دیگر بالا بودن پهنای شستشو زمان مورد نیاز برای نظافت یک سطح مشخص را کم می کند.

ویژگی های کفشوی خودرویی

دستگاه کف شوی صنعتی دارای بدنه ای دو جداره و از جنس پلی اورتان می باشد که در برابر ضربات مقاومت داشته و این اسکرابر مجهز به دو برس است که خلاف یکدیگر چرخیده و در آن ها امکان تنظیم فشار و میزان پاشش آب مصرفی وجود دارد. زمین شوی صنعتی سرنشین دار با ظرفیت بالا از مخازن آب تمیز و کثیف مستقل، صندلی قابل تنظیم برای کاربر، چراغ گردان هشدار دهنده، چراغ جلویی به منظور افزایش امنیت در زمان کار و .. برخوردار است ساختاری صنعتی با کیفیت بالای قطعات و دستورالعمل ساده برای استفاده و نگهداری داشته که امکان به کار گیری آن را در مجتمع های تجاری فراهم می آورد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :