meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی بی نظیر سطوح در اماکن مذهبی با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150

اماکن مذهبی و زیارتگاه ها از جمله محیط هایی هستند که روزانه افراد زیادی به آن مراجعه کرده و مدت زمان زیادی را در آن سپری می کنند. از همین رو شستشوی سطوح و غبار روبی این اماکن امری مهم تلقی می شود زیرا موجب فراهم آمدن بهداشت و زیبایی محیط می گردد. اماکن مذهبی و زیارتی به طور معمول از وسعت زیادی برخوردار می باشند و نظافت محوطه آن با استفاده از روش های سنتی و دستی دشوار و تقریباً غیر ممکن خواهد بود؛ از طرف دیگر شستشوی سطوح صاف و صیقلی به وسیله ابزارهای دستی سبب مرطوب ماندن زمین می شود که خطر لغزندگی در پی دارد و از آن جایی که در اماکن مذهبی حجم بالایی از رفت و آمد صورت می گیرد، امکان بروز حادثه برای افراد بیشتر خواهد شد. بنابراین مناسب ترین و کارآمدترین شیوه برای شستشوی سطح زمین در حیاط زیارتگاه ها، دستگاه اسکرابر می باشد.

اسکرابر خودرویی ظرفیت بالا

اسکرابر یا کف شوی صنعتی خودرویی جهت نظافت سریع، آسان، با کیفیت و ایمن سطوح در محیط های وسیع و پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه زمین شوی خودرویی با مخزن 150 لیتری و پهنای شستشوی یک متری ابزاری با بازدهی بالا و مقرون به صرفه می باشد زیرا با تمام شدن آب مخزن دستگاه لازم است کاربر دستگاه را برای تخلیه مخزن از محیط خارج کرده و مخزن آب تمیز آن را دوباره پر کند و اگر ظرفیت مخزن آن کم باشد تعداد دفعات تکرار آن بیشتر خواهد شد و کاربر مدت زمان بیشتری را صرف این کار می نماید در حالی که اسکرابر خودرویی مخزنی با گنجایش بالا دارد و با یک بار پر شدن مقدار زیادی از سطح را شستشو می دهد.

کفشوی صنعتی و غبار روبی اماکن مذهبی

دستگاه زمین شوی صنعتی با هدایت خودرویی و سهولت کاربری برای نظافت زیارتگاه ها بسیار مناسب و کارآمد می باشد؛ این وسیله پهنای شستشوی بالایی دارد که سطح زمین را در مدت زمان کوتاهی می شوید و علاوه بر این به دلیل داشتن سامانه مکش هم زمان با عملیات شستشو آب و مواد باقی مانده را مکش کرده و زمین را خشک می کند و تی لاستیکی آن نسبت به عرض دستگاه بزرگتر بوده و مانع از پاشش آب به اطراف می شود، بنابراین اسکرابر به عنوان یک ابزار با ایمنی بالا حتی در زمان تردد افراد قابل استفاده بوده و خشک شدن زود هنگام زمین از بروز خطر لغزندگی جلوگیری به عمل می آورد.

 

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :