meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت اداره ها و سازمان ها با جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

امروزه بسیاری از افراد ساعت های زیادی از وقت خود را در محل کار خود مانند اداره ها و سازمان ها سپری می کنند. شرکت ها، اداره ها، سازمان های دولتی و خصوصی از جمله مراکزی هستند که تعداد زیادی از افراد در آن ها مشغول به کار هستند و بخش عمده ای وقت خود را در آن جا می گذارند؛ از همین رو بهداشت و تمیزی محیط کاری به اندازه نظافت منازل و حتی بیشتر حائز اهمیت می باشد. در محیط های اداری رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع نیاز به انجام فعالیت های نظافتی را دو چندان می کند و می بایت به طور دقیق و صحیح تمیز شوند. یکی از بهترین شیوه های نظافت سازمان ها و ادارات استفاده از دستگاه جاروبرقی تجاری است.

جاروبرقی تجاری و نیمه صنعتی

جاروهای تجاری و نیمه صنعتی نسبت به جاروهای خانگی از قدرت بالاتری برخوردار هستند و ظرفیت بیشتری دارند که می توانند به طور هم زمان مواد مایع و جامد را مکش کنند. یک جاروبرقی نیمه صنعتی دو موتوره می تواند برای نظافت محیط کار بسیار ایده آل باشد؛ زیرا تجهیز شدن به موتور این امکان را میسر می کند تا موتورها را با هم و یا به طور مجزا روشن و خاموش نمود. جاروبرقی نیمه صنعتی ابعادی جمع و جور، قدرت و ظرفیت بالا، بدنه ای مقاوم و ساختاری ارگونومیک داشته که به راحتی نیز جا به جا می گردد.

نظافت محیط کار با جاروبرقی تجاری

دستگاه های مکنده تجاری مجهز به لوازم جانبی مختلفی هستند که نظافت سطوح گوناگون را ممکن می سازند. این جاروها علاوه بر این که سطح زمین را تمیز می کنند با استفاده از سری های مختلف برای نظافت دیگر سطوح نیز به کار می روند؛ به عنوان مثال با نصب برس گرد تمانی بخش های صندلی ها و مبل ها که به آسانی در دسترس نیستند، به طور کامل تمیز می شوند. با بهره مندی از یک جاروبرقی تجاری و یا نیمه صنعتی شرکت ها و اداره ها به گونه ای کامل و با کیفیت مطلوب نظافت شده و زباله ها و گرد و خاک از محیط حذف می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :