meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت خط تولید کارخانه با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM40SGA

نظافت خطوط تولید و تجهیزات صنعتی در کارخانه ها یکی از مهم ترین عملیات هایی است که به منظور جمع آوری ضایعات و افزایش طول عمر تأسیسات انجام می گیرد. وجود گرد و خاک و ضایعات در میان تجهیزات خطوط تولید، سالن های تولید و دیگر ماشین آلات صنعتی موجود در کارخانه سبب بروز اختلال در عملکرد این تجهیزات شده و منجر به خرابی و به بار آمدن هزینه های گزاف می شود. در صورت خرابی ماشین آلات خط تولید کارخانه می بایست فرآیند تولید متوقف گردد تا عملیات تعمیر دستگاه انجام شود که همین امر موجب ضررهای اقتصادی فراوانی خواهد شد. به منظور جلوگیری از بروز این اتفاق و در عین حال حذف آلودگی ها و ضایعات از محیط کارخانه دستگاه مکنده یا جاروبرقی صنعتی به کار گرفته می شود.

دستگاه های مکنده صنعتی

انواع جاروهای صنعتی و نیمه صنعتی جهت استفاده در مراکز صنعتی با کارکردهای گوناگون، طراحی و ساخته شده اند. این دستگاه ها با قدرت مکش و سرعت مکش متفاوتی تولید شده اند که کاربران با در نظر گرفتن نوع و شدت درجه آلودگی جاروبرقی صنعتی مناسب را انتخاب می نمایند. دستگاه های جارو برقی صنعتی از ضریب ایمنی بالا و قابلیت انطباق پذیری با شرایط محیطی برخوردار می باشند و از همین رو در زمینه های گوناگون به کار گرفته می شوند. جاروهای نیمه صنعتی سه موتوره هستند که هر یک از آن ها به طور جداگانه قابل روشن و خاموش شدن بوده و جهت افزایش سرعت مکش می توان به صورت هم زمان هر سه آن ها را به روشن کرد.

نظافت خط تولید کارخانه با جاروبرقی صنعتی

در کارخانه های تولیدی در حین فرآیند تولید مقدار زیادی آلودگی و ضایعات به وجود می آید که پروسه های صنعتی را با اختلال مواجه می کند که می توان با استفاده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی از وقوع آن جلوگیری نمود. مکنده صنعتی و نیمه صنعتی دارای ابعاد مناسبی هستند که در راهروهای میان خطوط تولید کارخانه قابل به کار گیری بوده و بدون نیاز به ایجاد وقفه در تولید جهت نظافت ماشین آلات و دیگر بخش های محیط مورد استفاده قرار می گیرند که به وسیله نصب نازل های متنوع بر روی جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی امکان پذیر می شود.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :