meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت کارخانه آرد با جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

صنایع تولید آرد و گندم در گروه صنایع غذایی قرار می گیرند و بنابراین انجام نظافت در محیط کارخانه و انبارهای نگه داری محصولات ضرورت پیدا می کند. در کارخانه های آرد سازی انجام گرفتن فعالیت های تولیدی و هم چنین جا به جایی بسته بندی ها با پخش شدن آرد و گندم در محیط همراه خواهد بود. انباشت و باقی ماندن این مواد در محیط کارخانه یا انبار سبب ایجاد آلودگی می شود و نکته حائز اهمیت در صنایع غذایی بهداشت و تمیزی محیط می باشد. از طرف دیگر آرد، گندم و دیگر غلات دارای خاصیت اشتعال زایی هستند و از همین رو ذرات پخش شده در محیط ضرورت پیدا می کند. به منظور جمع آوری دانه های گندم و ذرات پراکنده شده آرد در محیط کارخانه یا انبار صنایع غذایی جاروبرقی نیمه صنعتی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

جاروبرقی نیمه صنعتی دو موتوره

مکنده نیمه صنعتی با موتور تک فاز جهت استفاده در مراکز نیمه صنعتی و صنعتی با کاربری های گوناگون، مناسب است. این جاروبرقی مجهز به دو موتور با کلیدهای روشن و خاموش مجزا از هم می باشد. بدنه آن تمام فولادی با پوششی از رنگ اپوکسی است که سبب افزایش مقاومت دستگاه می گردد. با استفاده از اهرم های مخصوص تعبیه شده بر روی دستگاه مخزن مکنده از آن جدا شده و به دلیل داشتن چرخ های کوچک و روان با سهولت جا به جا و تخلیه می شود. سیستم فیلتراسیون جاروبرقی نیمه صنعتی کارآمد بوده و جهت کاهش فشار وارد بر موتورها فیلتر آن از سطح مقطع بالایی برخوردار است. به منظور نظافت آسان فیلتر، ارتقای سطح تمیز کنندگی آن و کاهش استهلاک فیلتر سیستم جریان هوای معکوس در مکنده تعبیه گردیده است.

نظافت کارخانه آرد با جاروبرقی نیمه صنعتی

مکنده نیمه صنعتی با دارا بودن قدرت بی نظیر نقش مؤثری در بهداشت و تمیزی یک محیط ایفا می کند زیرا ذرات و آلودگی های منتشر شده در محیط را با قدرت هر چه تمام تر مکش کرده و به دلیل وجود سامانه فیلتراسیون کارآمد از بازگشت ذرات جمع آوری شده در محیط جلوگیری می شود. جهت نظافت سطح زمین می توان نازل مخصوص تحت عنوان نازل ثابت بر روی بدنه جاروبرقی نیمه صنعتی نصب نمود که امکان نظافت آسان سطح زمین را فراهم می آورد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :