meta name="video_type" content="video/mp4" />

تمیز کردن رد لیفتراک با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS

انبارها و سوله هایی که محل نگهداری و توزیع محصولات صنعتی بعد از تولید هستند، به دلیل نقل و انتقال کالاها و ایجاد پارگی در بسته بندی ها مواد، احتمال توزیع آلودگی در محیط افزایش پیدا می کند. با توجه به نوع کالای تولید شده نوع آلاینده ها هم متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر به منظور جا به جایی کالاها و ورود و خروج آن ها از انبار، تردد لیفتراک صورت می گیرد که خود می تواند در انتشار آلودگی نقش داشته باشد. به همین منظور محیط باید به طور منظم و مرتب تمیز کاری شود تا سلامت و امنیت پرسنل تضمین گردد و علاوه بر آن کیفیت محصولات تولید شده تحت تأثیر قرار نگیرد.

نظافت انبار با جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی نیمه صنعتی رده ای پر قدرت و کارآمد از دستگاه های مکنده می باشد که برای جمع آوری انواع آلودگی ها در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی، کارگاه ها، انبارها و ... مناسب است. کار با این جارو بسیار آسان بوده و کاربر به راحتی کنترل دستگاه را در دست می گیرد. رده های نیمه صنعتی از مکنده ها ابعاد منسجمی دارند که سبب می شود دستگاه در محیط انبار با سهولت به حرکت در آید. مخزن جاروهای صنعتی و نیمه صنعتی به شکلی طراحی شده است که مواد جمع آوری شده به بیرون نشت پیدا نمی کند و از طرف دیگر سیستم فیلتراسیون قدرتمند آن اجازه بازگشت ذرات را به محیط نمی دهد.

نازل ثابت جاروبرقی

نازل ثابت به عنوان یکی از کارآمدترین تجهیزات جانبی مکنده های صنعتی و نیمه صنعتی شناخته می شود. این ابزار بر روی بدنه دستگاه به صورت ثابت قرار می گیرد و جهت نظافت سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این نازل آلاینده های پراکنده شده در سطح زمین با سرعت و سهولت جمع آوری شده و به نحو چشمگیری عملکرد دستگاه مکنده را در فرآیند تمیز نمودن سطوح کف بهبود می بخشد. در انبارها و کارخانه هایی که مواد کربنی و یا گرد و خاک زیاد وجود دارد جاروبرقی با نازل ثابت برای نظافت محیط کارایی بسیار بالایی دارد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :