meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت گارگاه با جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS
صنایع و کارگاه های تولیدی به واسطه نوع فعالیت و ماهیت محصولات تولیدی بسیار آلوده هستند. آلاینده های ریز و پودری یکی از مهمترین آلاینده ها در صنایع تولیدی می باشند که جمع آوری و حذف آنها از محیط چالش بزرگی برای مدیران این صنایع می باشد. حضور این ذرات در محیط و نشست آنها بر روی محصولات، تاثیر بسزایی در کاهش کیفیت محصولات تولیدی دارد. از سوی دیگر، نفوذ این ذرات ریز در داخل تجهیزات، علاوه بر اینکه عملکرد بهینه دستگاه ها را مختل می نماید، با نفوذ به داخل سیستم تنفسی افراد شاغل سلامت آنها را نیز به مخاطره می اندازد. وزن سبک و ابعاد کوچک این ذرات مانع از کارآمدی شیوه های سنتی، چون استفاده از جارو در نظافت و جمع آوری آنها می گردد، این در حالیست که استفاده از دستگاه هایی چون جاروبرقی های نیمه صنعتی که با استفاده از سیستم مکش تمامی ذرات ریز گرد و غبار و پودری را به داخل مخزن دستگاه منتقل می نمایند، مانع از انتشار و معلق شدن آنها در محیط شده و می توان پاسخ مناسبی برای نیاز های نظافتی محیط باشد.

ویژگی های جاروبرقی نیمه صنعتی 

جاروبرقی های نیمه صنعتی مجهز به موتور های کلکتوری تقویت شده می باشند که در مقایسه با موتور های کلکتوری توان کارکرد بالاتری دارند. پمپ های این مدل از مکنده ها نیز از نوع پمپ های سانتریفیوژال تقویت شده می باشد، استفاده از موتور ها و پمپ های تقویت شده در این دستگاه ها موجب افزایش توان کارکرد آنها در مقایسه با نمونه های خانگی می شود. بدنه این دستگاه ها به منظور افزایش توان کاری و مقاومت دستگاه در شرایط سخت کاری از جنس فولاد ساخته شده است. یکی از بخش های مهم در دستگاه های مکنده، فیلتر دستگاه می باشد. استفاده از فیلتر های ستاره ایی کلاس L، با طراحی منسجم و مساحت بالا،  مانع از باز نشر ذرات ریز در فضا می گردد. 

مزایای استفاده از جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی ها دستگاه های مکانیزه ایی می باشند که موجب افزایش سرعت عملیات نظافتی در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت می شوند. استفاده از دو موتور در این دستگاه ها تاثیر بسزایی در افزایش سرعت عملیات نظافت و کاهش زمان لازم دارد. بهبود کیفیت هوای محیط به واسطه عملکرد خاص و ویژه این دستگاه ها از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه ها در نظافت می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :