meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از جاروبرقی در نظافت محیط های صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG50EXP

فضای کاری در محیط های صنعتی مختلف همواره با آلودگی هایی مواجه است. این آلودگی ها می توانند بصورت گرد و خاک، زباله های ریز و درشت یا حتی مایعات باشند. آلودگی های ریز می توانند با عبور جریان هوا، وارد دستگاه تنفسی افراد شده و بیماری های خطرناکی را برای پرسنل این مکان ها موجب شود. بنابراین استفاده از یک دستگاه نظافتی پیشرفته برای نظافت این اماکن ضروری به نظر می رسد. جاروبرقی صنعتی در مدل های مختلف و با قدرت مکش متناسب با جمع آوری این آلودگی ها جهت نظافت محیط های صنعتی کاربردی است. 


انواع پمپ در مکنده ها

دستگاه های مکنده یا جاروبرقی ها عمدتا به پمپ های سانتریفیوژال یا ساید چنل مجهز می باشند. در پمپ های سانتریفیوژال با چرخش پمپ و بدلیل نیروی گریز از مرکز، هوای بخش مرکزی به اطراف رانده شده و خلا نسبی ایجاد شده در بخش مرکزی، مواد را به داخل مخزن مکش می کند. در جاروبرقی های با پمپ ساید چنل، چرخش پره های پمپ، هوا را به بیرون انتقال داده و موجب مکش مواد از روی سطوح می گردد. دقت بالا در ساخت این پمپ ها تاثیر مستقیمی در توانایی پمپ برای ایجاد خلا مناسب و در نتیجه افزایش قدرت مکش دارد. 


مزایای جاروبرقی آب و خاک

در مدل هایی از جارو برقی صنعتی، قابلیت مکش همزمان مواد جامد و مایع امکان پذیر می باشد. این مکنده های صنعتی، قدرت مکش بالایی داشته و دارای مخزنی مناسب جهت جمع آوری زباله ها و مایعات موجود در سطح می باشند. عملکرد این جاروبرقی با سری خانگی جاروبرقی ها و حتی نیمه صنعتی ها قابل مقایسه نبوده و به وسیله ی آن می توان حجم زیادی از زباله ها را بطور مداوم از محیط های صنعتی جمع آوری نمود. جارو برقی های صنعتی که قدرت مکش مواد مایع و جامد را دارا می باشند، سرعت نظافت محیط را افزایش داده و محیطی کاملا بهداشتی را برای افراد موجب می شوند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :