meta name="video_type" content="video/mp4" />

بکارگیری جاروبرقی صنعتی جهت نظافت صنایع فولاد

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG2Exp
صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد و آهن بدلیل جابجایی مواد و نحوه عملکرد تجهیزات، همواره نیازمند نظافت مستمر می باشند. این امر با استفاده از تجهیزات نظافتی صنعتی یعنی جاروبرقی صنعتی به بهترین نحو صورت می پذیرد. این دستگاه با قدرت مکش بالا، مواد را از سطح زمین و تجهیزات صنایع جمع آوری می کند. جمع آوری مواد در این صنایع علاوه بر پاکسازی محیط، سبب رعایت نکات بهداشتی و ایمنی سلامت افراد می گردد. جاروبرقی صنعتی با توجه به کاربرد آن، در مدل های مختلفی طراحی شده است. جارو برقی ضد انفجار، مکنده هواکار و جارو برقی مخصوص صنایع نساجی از جمله این مدل ها می باشند. اساس عملکرد همه مکنده ها مشابه هم بوده، بدین صورت که پمپ مکش دستگاه  سبب تخلیه هوای داخل مخزن شده و مواد به داخل مخزن می روند. جنس مخزن و لوازم دیگر جارو برقی نظیر نازل می تواند از یک دستگاه به دستگاه دیگر تغییر کند. 

معیار مقایسه مکنده ها

معمولا معیار اصلی مقایسه جاروبرقی های صنعتی، حداکثر ارتفاعی است که دستگاه می تواند آب را مکش کند. معیار دیگر فیلتر دستگاه است که با توجه به نوع ذرات و البته محیط مورد نظافت متفاوت است. همچنین پمپ مکش دستگاه و قدرت آن جزء معیارهایی است که مکنده های صنعتی را از هم متمایز می کند.

نازل آلومینیومی

جاروبرقی های صنعتی مجهز به نازل های مختلفی می باشند. نازل آلومینیومی سر تخت یکی از این نازل هاست که برای نظافت گوشه ها و کناره ها استفاده می شود. نازل های آلومینیومی سر گرد نیز جهت جمع آوری مواد پودری یا جامد مناسب اند. این نازل های آلومینیومی به جهت مقاومت و استحکام بالا، قادر به کندن آلودگی های چسبیده به سطوح و ضربه زدن به آن ها بوده و امر نظافت را بهتر و سریع تر انجام می دهند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :