meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از مکنده صنعتی در جمع آوری آلودگی های روغنی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : TECNOIL150MP
در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به دلیل انجام فرآیندهای صنعتی، حمل و نقل و نشت مواد، انواع آلودگی های نفتی و روغنی ایجاد شده و بر روی سطوح جمع می شود. جمع آوری و مکش این آلودگی ها، علاوه بر ایجاد محیط بهداشتی بهتر می تواند به بهبود عملکرد دستگاه ها کمک کند. مکنده صنعتی با قابلیت جمع آوری انواع آلودگی های نفتی و روغنی و انواع مایعات دیگر و همچنین جداسازی مایعات از جامدات، برای برطرف کردن این آلودگی ها مناسب هستند. بدنه فولادی این دستگاه، موجب شده تا استحکام و قدرت کارکرد مکنده در محیط های سخت افزایش یافته و در برابر ضربات احتمالی مقاوم تر شود.  این مکنده تخصصی بگونه ای طراحی شده که آلودگی ها با سرعت و قدرت بالا از محل های دشوار جمع آوری و مکش شود.

انواع فیلتر جاروبرقی

فیلتر های مختلفی برای دستگاه های جاروبرقی مورد استفاده قرار می گیرد که براساس ساختار به چهار دسته ی پاکتی، کیسه ای، کارتریجی و ستاره ای تقسیم می گردند. فیلتر پاکتی که مواد را داخل خود نگه داشته و هوا از منافذ آن عبور می کند، برای مصارف خانگی و تجاری استفاده می شود. دسته دیگر فیلتر ها، از نوع کیسه ای می باشد که بصورت یک کیسه بزرگ دارای خلل و فرج به منظور عبور هوا می باشد. 
به منظور افزایش مساحت فیلتر، از فیلتر های کارتریجی استفاده می شود که برای جاروبرقی های صنعتی طراحی شده و دارای قدرت و کیفیت بالای فیلتراسیون می باشد. اما دسته آخر، فیلتر های ستاره ای هستند که دارای ساختار منسجمی بوده، مساحت فیلتراسیون بالایی دارند و در مکنده های صنعتی استفاده می شوند. به منظور فیلترسازی مواد کم تر از 3 دهم میکرون نیز، از فیلتر هپا استفاده می شود. این فیلتر کارتریجی در محیط هایی که دارای گرد و غبار ریز هستند مناسب بوده و در کنار فیلتر اصلی دستگاه قرار گرفته می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :