meta name="video_type" content="video/mp4" />

حذف زنگ زدگی با روش سندبلاست

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Oertzen صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : E400

به مرور زمان و با عدم نگه داری مناسب قطعات فلزی در مجاورت آب و رطوبت، دچار زنگ زدگی می شوند.برای زنگ بری و ترمیم آن راه های گوناگونی وجود دارد مانند استفاده از حمام اولتراسونیک که تنها میتوان از آن جهت زدودن آلاینده ها از وسایل استفاده نمود یا استفاده از مواد شیمیایی که برای نیروی کار خطر آفرین است. یکی از بهترین روش های زنگ بری استفاده از واتر جت صنعتی است، این دستگاه علاوه بر توانایی از بین بردن زنگ زدی (با استفاده از شیوه سند بلاست)، توانایی پاک کنندگی فوق العادی دارد و می توان از آن به عنوان یک وسیله چند منظوره در عملیات نظافت استفاده نمود. از واترجت برقی می توان در جهت تمیز نمودن سطوحی مانند دیوار، زمین، ماشین، شیشه و... بهره برد. همانطور که گفتیم در واتر جت صنعتی با استفاده از شیوه سند بلاست با آب عملیات زنگ بری انجام می شود.

سند بلاست با آب چیست؟

قسمتی از دستگاه واترجت که آب از آن پاشش می شود، نازل است. نازل در واتر جت تعیین می کند که آب چگونه از واتر جت خارج می شود، نازل انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها نازل سند بلاست با آب است. در قسمت انتهایی نازل سند بلاست محفظه ای تعبیه شده است که در آن با استفاده از یک شلنگ، مواد ساینده همزمان با ورود آب به محفظه، وارد محفظه می شود. با برخورد آب و مواد ساینده با فشار بالا به شی فلزی زنگ زده، به مرور لایه زنگ زده از بین می رود.

فواید از بین بردن زنگ زدگی با استفاده از واترجت برقی

در صنایع گوناگون از فلز استفاده می شود که احتمال زنگ زدگی در آن ها وجود دارد و یکی از راه پرکاربرد برای از بین بردن زنگ زدی، استفاده از واتر جت صنعتی است. محیط هایی همانند: کشتی رانی ها، ساختمان سازی، شهربازی ها، کارخانه ها صنعتی از واتر جت صنعتی به عنوان یک وسیله نظافتی چند منظوره بهره می برند.



درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :