meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سالن های ورزشی بوسیله جاروبرقی نیمه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS
سالن های ورزشی با توجه به مراجعه ثابت و روزانه افراد نیاز به نظافت مستمر دارند. اگر این سالن ها مجهز به صندلی تماشاچی باشند و مسابقات مهمی نیز در آن ها برگزار شود، آلودگی دوچندان خواهد شد. از طرفی جمع کردن زباله از لابه لای صندلی ها و راهروی ورود تماشاچی دشوار بوده و بسیار زمانبر است. بنابراین جارو برقی نیمه صنعتی می تواند یک دستگاه ایده آل جهت جایگزینی نظافت دستی سالن های ورزشی و دیگر محیط های آلوده باشد. این دستگاه علاوه بر رفت و روب محیط، گرد و خاکی نیز ایجاد نکرده و با قدرت مکش بالا، تمامی زباله ها و آلودگی های سطح را جاروب می کند. سرعت عملیات نظافت بوسیله دستگاه جارو برقی نیمه صنعتی نیز قابل مقایسه با روش های دستی نمی باشد.

تقسیم بندی جاروبرقی

جاروبرقی ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که عمده تفاوت آن ها در محل کاربرد، پمپ و موتور آن ها می باشد. جارو برقی های تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی، مکنده هواکار و جاروبرقی ضد انفجار از جمله مدل های مختلف جارو برقی به حساب می آیند. نمونه تجاری این دستگاه که از یک یا چند پمپ سانتریفیوژال به همراه موتور کلکتوری تشکیل شده است، برای نظافت محیط های اداری و تجاری استفاده می شود. در مدل های نیمه صنعتی، بدنه دستگاه فولادی بوده و فیلتر هایی با سطح فیلتراسیون بالا در ساختارشان بکار رفته است. همچنین جاروبرقی های صنعتی به پمپ های مکش سایدچنل و موتور توربینی دائم کار مجهز شده و برای انجام عملیات سنگین با کارکرد مداوم مناسب است. 
مکنده هواکار نمونه دیگری از این دستگاه است که از جریان هوا بعنوان منبع تغذیه استفاده می کند. در نتیجه این دستگاه نیازی به موتور الکتریکی نداشته و خلا مورد نیاز آن توسط پمپ ونتوری تامین می گردد. اگر محیط دارای احتمال انفجار باشد، بایستی از جاروی برقی ضد انفجار جهت نظافت استفاده نمود. این جاروبرقی دارای سیستم ایزوله و مجهز به موتور الکتریکی می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :