meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی محوطه اماکن مذهبی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

اماکن مذهبی بخصوص حرم ها و مصلی های برگزاری مراسم های مذهبی، از محوطه های بیرونی وسیعی بهره می برند. این محیط ها با تردد افراد و قرار گرفتن در معرض آلودگی های مختلف از جمله گرد و خاک و آلودگی هوا، از وضعیت اولیه خارج شده و نیازمند شستشو و نظافت می باشند. عدم توجه به این امر در دراز مدت سبب انباشت آلودگی ها، انتقال آن ها به داخل اماکن مذهبی و حتی به خطر انداختن سلامت افراد می شود. راهکار موثر جهت انجام عملیات شستشوی کف این محوطه ها استفاده از دستگاه های کفشوی می باشد. این دستگاه ها با استفاده از اسپری نمودن آب و یا محلول شستشو و عملکرد عالی سامانه برس زنی و مکش خود، به خوبی سطح را شستشو و خشک می نماید.

انواع اسکرابر صنعتی

اسکرابر ها در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شوند که عمدتا در منبع تغذیه، نحوه هدایت، وجود موتور جلوبرنده و تعدادی ویژگی خاص متفاوت اند. براساس منبع تغذیه، این دستگاه ها در سه مدل باتری دار، برقی و دیزلی در دسترس اند. هدایت آن ها نیز به دو صورت دستی و با قرار گرفتن کاربر در پشت اسکرابر و یا خودرویی صورت می گیرد. موتور جلوبرنده نیز در مدل هایی تعبیه شده تا کاربر برای حرکت دادن دستگاه، نیازی به اعمال نیرو نداشته باشد.

ویژگی ها و مزایای اسکرابر خودرویی

اسکرابر خودرویی یکی از انواع مدل های کفشوی می باشد که با قرار گرفتن کاربر بر روی صندلی قابل تنظیم دستگاه به جلو هدایت می شود. اسکرابر های خودرویی طول عمر بالایی داشته و در مدل های باتری دار تا 4 ساعت بدون وقفه قابل استفاده است. مخازن آب تمیز و کثیف جداگانه پر حجم آن ها نیز عملیات بدون وقفه دستگاه را تضمین می نماید. همچنین با توجه به پهنای شستشوی بالای آن ها، محیط های وسیع در مدت زمان کمی شستشو می شوند. کاربری آسان، طراحی جمع و جور، قدرت مانور بالا و کاهش مصرف آب و مواد شوینده از دیگر مزایای کفشوی سرنشین دار به حساب می آید. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :