meta name="video_type" content="video/mp4" />

شست و شوی دیوار با دستگاه واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : 1152TST
پاکسازی و شست و شوی سطوح و از بین بردن بردن آلودگی های مختلف در هر محیط خانگی، تجاری یا صنعتی دارای اهمیت است. امروزه در کنار استفاده از روش های دستی و سنتی، دستگاه های نظافتی متعددی در راستای هرچه بهتر و با کیفیت تر انجام شدن شستشوی سطوح فراهم شده است. واترجت یکی از این تجهیزات نظافتی می باشد که مزایای زیادی نسبت به روش سنتی دارد. این شوینده فشار قوی که از یک پمپ فشار قوی جهت پاشیدن آب، موتور، لنس، نازل و تفنگی تشکیل شده است، علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، سرعت عملیات شست و شو را افزایش داده و در محیط های صنعتی نیروی انسانی را کاهش می دهد.

لنس واتر جت

لنس واتر جت یک لوله پلاستیکی است که تفنگی و دسته دستگاه را به نازل متصل می کند. با وجود این قطعه، کاربر جهت نزدیک نمودن نازل به محل مورد شست و شو نیازی به خم شدن ندارد. مدل های متعدد لنس همچون لنس منحنی و لنس universal برای واتر جت ها ارائه شده است که البته با توجه به نیاز کاربر بصورت جداگانه نیز قابل خریداری هستند.

دیوار شویی با دستگاه واترجت

سطح دیوار ها در محیط های خانگی یا صنعتی بدلیل عوامل محیطی مختلف دچار آلودگی می شود. شستشوی این سطوح و رفع آلودگی ها سبب تمیزی و زیبایی آن ها می گردد. هرچه قدرت پمپ و موتور این شوینده فشار قوی بیشتر باشد، آلودگی ها با قدرت بیشتری از روی دیوار ها از بین می روند. البته جابجایی و حمل و نقل واترجت با توجه به شرایط مکان در انتخاب واترجت می بایست در نظر گرفته شود. طول شلنگ و اندازه لنس دستگاه نیز با توجه به ارتفاع دیوار و فاصله ی دیوار تا منبع تغذیه تعیین می شود. همچنین با توجه به سطح بزرگ دیوار ها، هرچه زاویه پاشش آب جهت دیوار شویی با دستگاه واترجت بیشتر باشد، شستشوی سریع تری صورت می پذیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :