meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سرویس بهداشتی با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

یکی از قسمت های هر مجتمع تجاری، اداری و .. سرویس های بهداشتی می باشد. استفاده افراد از این بخش ها، به مرور زمان سبب ایجاد آلودگی هایی می شود. با توجه به تردد بالای افراد، امور نظافتی از اهمیت ویژه ای در این مکان ها برخوردار است. واتر جت صنعتی از جمله تجهیزات مدرن شستشوی سطوح به حساب می آید که در شستشوی زمین و شیر آلات سرویس های بهداشتی کاربردی است. واتر جت ها آب را با فشار بالا به سطح می پاشند و آلودگی های محیط را بطور موثر و به سرعت از بین می برند.

انواع واترجت صنعتی

واتر جت های صنعتی در انواع مختلفی تولید می شوند که عمده تفاوت آن ها در فشار کاری، منبع تغذیه و دمای آب خروجی می باشد. این دستگاه ها براساس فشار کاری به دو دسته کلی فشار قوی و فوق فشار قوی تقسیم می شوند. نمونه های فشار قوی برای انجام امور معمولی چون شستشوی سطوح، جرم گیری و حتی خزه تراشی استفاده می شوند. واتر جت های فوق فشار قوی نیز برای عملیات های سنگینی چون تخریب بتن و لایه برداری کاربردی اند. از نظر دمای آب خروجی، واتر جت ها به دو دسته آب گرم و آب سرد تقسیم می شوند. همچنین منبع تغذیه واترجت ها توسط جریان برق و یا سوخت های فسیلی تامین می شود.

 

استفاده از واترجت برای شستشوی سرویس بهداشتی

واترجت های آب گرم و سرد، تحول عمده ای در افزایش کیفیت و سرعت نظافت سرویس های بهداشتی و وضو خانه ها فراهم آورده اند. در هنگام استفاده از واتر جت ها می بایست رعایت فاصله مناسب و نکات ایمنی در دستور کار قرار گیرد. استفاده از مواد شوینده در کنار دستگاه می تواند در از بین بردن کامل آلودگی ها موثر باشد. این مواد درون مخزن واتر جت ریخته شده و همراه با آب پاشش می شوند. در این حالت قدرت از بین برندگی آلودگی های سطح زمین و شیر آلات افزایش می یابد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :