meta name="video_type" content="video/mp4" />

از بین بردن آلودگی های روغنی با واترجت آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERM895-1
سطح زمین، دستگاه ها و تجهیزات در صنایع مختلف در معرض آلودگی های مختلفی می باشد. آلودگی های چرب و روغنی، از جمله این آلودگی ها می باشند که با آب سرد از بین نرفته و برطرف کردن آن ها نیازمند تجهیزات خاصی می باشد. دستگاه های شوینده فشار قوی آب گرم با پاشش پرفشار آب پر حرارت، این آلودگی ها را با قدرت و سرعت بالا از بین می برند. با بکارگیری واترجت در این محیط ها، طول عمر تجهیزات صنعتی افزایش یافته و عملکرد دستگاه ها بطور چشم گیری بهبود می یابد. واتر جت آب گرم با عملکردی مناسب، مواد شوینده شیمیایی را از عملیات شستشو حذف می کند. 

منبع تغذیه واتر جت

واترجت ها با توجه به نحوه تامین منبع تغذیه به دو دسته ی الکتریکی و بنزینی یا دیزلی تقسیم می گردند. واترجت های الکتریکی نیاز به اتصال برق داشته و بیشتر برای مصارف خانگی و تجاری یا صنعتی استفاده می شوند. واترجت های دیزلی یا بنزینی برای کاربرد های سنگین صنعتی مناسب اند و با توجه به آلودگی ناشی از مصرف سوخت، در محیط های سرپوشیده بکار برده نمی شوند.

سازگاری واترجت با محیط زیست

آب ورودی دستگاه واتر جت بوسیله یک شلنگ و منابع آب عاری از آلودگی تامین می شود. البته برای جلوگیری از ورود جرم به این دستگاه از فیلتر های متعددی استفاده می شود. با توجه به اینکه حتی آبی که در داخل یک مخزن یا سطل باقی مانده نیز می تواند بعنوان منبع آب واتر جت در نظر گرفته شود و با در نظر گرفتن صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب، این دستگاه سازگاری خوبی با محیط زیست دارد. بعلاوه از آنجایی که واتر جت های آب گرم می توانند انواع آلودگی های روغنی را بدون نیاز به مواد شوینده شیمیایی از بین ببرند، سلامت محیط زیست به خطر نمی افتد. کاهش هزینه های ناشی از خرید مواد شوینده نیز از دیگر مزایای استفاده از این شوینده فشار قوی می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :