meta name="video_type" content="video/mp4" />

عملکرد عالی واترجت آب گرم در شستشوی سطوح روغنی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
سطح دستگاه ها، اتصالات و حتی زمین در محیط های صنعتی بدلایل متعدد همواره تحت تاثیر آلودگی های مختلف قرار دارد. در بعضی موارد دسترسی به آلودگی ممکن نبوده و می بایست با پاشش پر فشار آب، جرم ها را از سطوح خارج نمود. همچنین بوجود آمدن انواع آلودگی های روغنی در محیط های صنعتی اجتباب ناپذیر است. بکارگیری دستگاه واتر جت صنعتی آب سرد می تواند تا حد زیادی، مشکلات این صنایع را بر طرف نماید. البته استفاده از آب گرم در مقایسه با آب سرد، جهت نظافت و شستشوی سطوح روغنی و چرب کارایی بیشتری دارد. از طرفی چون آب گرم با حرارت بالا می تواند به پمپ فشار قوی دستگاه آسیب برساند، افزایش دمای آب در واتر جت ها بعد از پمپ صورت می پذیرد. گرمکن الکتریکی و گرمکن دیزلی دو سیستم یکپارچه جهت افزایش دما در دستگاه های واتر جت می باشند که هرکدام باتوجه به محل مورد استفاده کاربردی می باشند.

گرم کن الکتریکی

در برخی محیط های حساس با استانداردهای نظافتی بالا، از واترجت های مجهز به گرمکن الکتریکی استفاده می شود. در این گرمکن ها، از المنت ها الکتریکی استفاده می شود و آب با عبور از لوله های مارپیچی تعبیه شده در قسمت بالای سیستم، گرم می شود. گرمکن الکتریکی در مقایسه با گرمکن دیزلی آب را کمتر گرم می کند اما از طرفی قادر است آب را بطور پیوسته گرم نگه دارد.

جنس شلنگ واترجت

آبی که از پمپ دستگاه خارج می شود، دارای فشار زیادی بوده و شلنگ های معمولی تحمل فشار آن را ندارند. به همین جهت در طراحی واترجت ها از شلنگ فشار قوی استفاده می گردد. شلنگ های فشار قوی معمولا دارای بافت فولادی بوده و به همین جهت استحکام کافی جهت تحمل فشار های بالا دارند. این شلنگ ها پوششی پلاستیکی داشته و جهت سهولت کار به راحتی خم می گردند. شلنگ واترجت ها با طول های مختلفی تولید می شوند که افراد با توجه به فاصله سطح مورد شستشو از پریز برق، آن ها را انتخاب می کنند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :