meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تاسیسات در صنایع غذایی با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : ThermC13/180

کارخانه ها و کارگاه های تولید محصولات غذایی از جمله مراکز صنعتی و نیمه صنعتی هستند که مسأله نظافت و بهداشت بسیار مهم بوده و به طور خاص به این موضوع توجه می شود. کارخانه های صنایع غذایی دارای حجم گسترده ای از تأسیسات صنعتی می باشند که روزانه محصولات مختلف توسط آن ها تولید و یا فرآوری می گردد. بر اثر انجام این مراحل مقدار زیاد چربی، رسوبات، دوده، بخار و ... به وجود آمده که در محیط پراکنده شده و هم چنین با ماشین آلات صنعتی و مخازن تماس پیدا می کند. در نتیجه آن محیط آلوده شده و سرعت جذب گرد و غبار بیشتر می شود. از آن جایی که در کارخانه های تولید و فرآوری محصولات غذایی نباید هیچ گونه آلودگی و میکروبی وجود داشته باشد لازم است هر چه سریع تر اقدامات ضروری برای حذف چنین آلودگی هایی صورت پذیرد. با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی می توان تأسیسات صنعتی، مخازن و همین طور محیط اطراف را در مراکز صنایع غذایی تمیز نمود.

واترجت صنعتی

دستگاه واترجت یا شوینده فشار قوی جریان آب پر فشار تولید می کند و دارای قدرت بالا در حذف آلودگی های یک سطح است. واتر جت علاوه بر این که به سطح مورد نظر آسیبی نرساند شستشویی با کیفیت و بی نظیر ارائه می دهد. واترجت یک دستگاه پرکاربرد و مناسب می باشد که برای شستشو و لایه برداری انواع سطوح مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به فشار عملیاتی دستگاه از شستشوهای سطحی گرفته تا کندن لایه های سخت و عمیق آلودگی را به انجام می رساند.

واترجت آب گرم

واترجت یا کارواش آب گرم علاوه بر افزایش فشار آب درجه حرارت آن را نیز افزایش می دهد. از آن جایی که آب گرم توانایی بالاتری در حذف آلودگی ها دارد، در محیط هایی با شدت آلودگی زیاد واترجت صنعتی آب گرم به کار گرفته می شود. در محیط کارخانه های تولید مواد غذایی به ویژه محصولات لبنی مقدار زیادی چربی و رسوب در محیط پرکنده شده که برای از بین بردن آن از واترجت آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد. آب گرم پر فشار خارج شده از واتر جت صنعتی تمامی مواد چرب و روغنی، دوده و انواع دیگر آلودگی ها را از تأسیسات صنعتی پاک می کند و به دلیل داشتن درجه حرارت بالا محیط و تأسیسات را نیز ضد عفونی می کند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :