meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تجهیزات در صنایع غذایی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO799TST
صنایع غذایی یکی از صنایع کاربردی و مهم در کشور می باشند که به واسطه تامین مایحتاج غذایی افراد جامعه ارتباط مستقیمی با سلامت آنها دارند. مسلم است که رعایت اصول بهداشتی و نظافت رکنی اساسی در بقای فعالیت اقتصادی این صنایع بوده و نقش مهمی در تامین سلامت افراد جامعه دارد. از این رو شستشو و نظافت روزانه و حذف آلاینده ها از محیط مانع از رشد و تکثیر باکتری ها و قارچها شده و ضامن سلامت محصولات غذایی می باشد. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی نظافت کارایی چندانی در نظافت و از بین بردن آلاینده ها نداشته و قادر به تامین سطوح بالای بهداشت نمی باشد در حالیکه استفاده از شیوه های نوین و تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه های واترجت صنعتی یکی از بهترین گزینه ها در نظافت و شستشوی این صنایع بوده و نظافت موثر و کارآمد را در زمانی کوتاه ارائه می دهد.

ویژگی های واترجت صنعتی

واترجت ها یا شوینده های فشار قوی دستگاه های مکانیزه ایی می باشند که با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. از آنجایی که این دستگاه  ها در ارتباط مستقیم با آب می باشند، از قطعات ضد خوردگی و مقاوم در برابر آب در ساخت آنها استفاده شده است. استفاده از سیستم های محافظی چون سیستم قطع کن خودکار و سیستم راه اندازی آرام نقش بسزایی در افزایش عمر مفید دستگاه ایفا می نمایند. استفاده از طراحی مهندسی در ساخت این دستگاه ه امکان انتخاب فشار کاری مناسب با نوع آلاینده ها و جنس سطوح را برای کاربر فراهم نموده است. 

مزایای استفاده از واترجت صنعتی در نظافت صنایع غذایی

همانطور که پیش تر اشاره شد حفظ بهداشت و سلامت مواد غذایی از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشد. استفاده از شیوه های سنتی در نظافت تجهیزات بسیار زمان بر بوده و مستلزم هزینه های گزافی می باشد. در حالیکه واتر جت های صنعتی با استفاده از پاشش پر فشار آب نظافت موثر و با کیفیت را در زمان کوتاه تری ارائه داده و با کاهش در زمان و تعداد نیروی خدماتی نقش مهمی در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و سود آوری ایفا می نمایند. کار با دستگاه های کارواش دستی بسیار آسان بوده و به آموزش خاصی نیاز ندارد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :