meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری از تجهیزات صنعتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

تجهیزات و قطعات صنعتی که بر روی ماشین آلات صنعتی نصب شده و به طور پیوسته در حال کار کردن هستند، به مرور زمان و به دلایل مختلف دچار آلودگی می شوند. این آلودگی ها بر اثر استفاده از روغن های روان کننده و انجام فرآیندهای صنعتی به وجود آمده و در میان خلل و فرج این تجهیزات نفوذ می کند. با گذشت زمان این آلودگی ها بر روی یکدیگر انباشته شده و عملکرد قطعات و ماشین آلات و هم چنین طول عمر آن ها را تحت تأثیر قرار می دهد. تعمیر و یا تعویض قطعات صنعتی نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی خواهد بود؛ در حالی که با پیگیری کردن از خرابی آن ها با صرف وقت و هزینه کمتر از آسیب رسیدن به این تجهیزات جلوگیری به عمل می آید. شستشو و لایه برداری از تجهیزات صنعتی و افزایش طول عمر آن ها به وسیله دستگاه واترجت آب گرم امکان پذیر می گردد.

کارواش آب گرم

کارواش یا واترجت صنعتی آب گرم به منظور حذف آلودگی های روغنی و الکترواستاتیک و دیگر آلودگی های سخت طراحی و ساخته شده است. این رده از دستگاه های شوینده فشار قوی مجهز به پمپ آب برقی و مشعل گازوئیلی تجهیز گردیده و به طور پیوسته جریان آب فشار قوی با دمای 80 درجه سانتی گراد تولید می کند. واتر جت آب گرم دارای شلنگ فشار قوی با بافت فولادی، شاسی فولادی، بدنه ساخته شده از پلی اورتان، سیستم خودکار قطع کننده موتور و نازل انحنادار می باشد.

شستشوی قطعات صنعتی با واترجت صنعتی

لایه های سخت و عمیق آلودگی که سطح قطعه های صنعتی را پوشانده است تنها با استفاده از دستگاه واترجت آب گرم از میان برداشته می شوند. در محیط های نیمه صنعتی و صنعتی بهره مندی از یک دستگاه شوینده فشار قوی آب گرم یک راه حل مؤثر برای تمیز کردن قطعات، ماشین آلات، محیط و ... به شمار می آید زیرا علاوه بر کندن لایه های سخت و تثبیت شده آلودگی به دلیل پاشش آب داغ محیط را ضد عفونی می نماید. ترکیب آلودگی با روغن به قشری سخت تبدیل می شود که سطح تجهیزات را پوشانده و در عملکرد آن ها اختلال ایجاد می کند که با استفاده از واترجت صنعتی از بروز این مشکلات جلوگیری به عمل می آید.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :