meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر خودرویی و کاربرد آن در شستشوی کف فروشگاه های زنجیره ای

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها از جمله مراکز خرید در کلان شهر ها به حساب می آیند. این فروشگاه ها برای حفظ تمیزی و زیبایی محیط و سلامت خریداران و کارمندان نیازمند شستشو و نظافت منظم محیط هستند. دستگاه های اسکرابر با بهره مندی از سیستم مکانیزه برس زنی و پاشش آب، گزینه مناسبی جهت انجام عملیات شستشوی کف چنین مراکزی می باشد.

مزایای کفشوی نسبت به روش دستی شستشو

کفشوی ها دستگاه های کارآمدی جهت شستشوی کف زمین در محیط های مختلف صنعتی و تجاری به حساب می آیند. مزیت اصلی این دستگاه ها نسبت به روش دستی شستشو، افزایش چند برابری سرعت عملیات می باشد. کاهش هزینه های نظافت و به حداقل رساندن نیروی خدماتی به همراه افزایش کیفیت شستشو نیز بوسیله کفشوی ها بدست آمده است. همچنین با توجه عملکرد مناسب تی دستگاه و سامانه مکش در خشک نمودن سطح پس از پایان عملیات شستشو، سطح لغزنده نمانده و محیط بلافاصله قابل استفاده خواهد بود.

بخش های مختلف یک اسکرابر خودرویی

اسکرابر ها از نظر نحوه هدایت به دو دسته کفشوی دستی و خودرویی تقسیم می گردند. اسکرابر های خودرویی با توجه به هدایت و کنترل آسان و کارایی بالا در شستشوی محیط های صنعتی و تجاری با وسعت متوسط تا زیاد بکار می روند. این کف شوی ها دارای بخش های مختلفی هستند. مخزن آب و کثیف جداگانه از جمله این بخش هاست که با حجم بالای خود موجب سرعت بخشی به عملیات شده اند. سامانه برس زنی آن ها نیز متشکل از برس هایی با الیاف مقاوم جهت از بین بردن آلودگی ها می باشد. در پشت دستگاه یک تی خشک کن قرار گرفته که آب آلوده را بلافاصله جمع آوری می نماید. لوله مکش قرار گرفته بر روی این تی، این آلودگی ها را به کمک موتور مکش به داخل مخزن آب تمیز می فرستد. همچنین در پنل جلویی کاربر، فرمان، کلید هایی چون کلید تنظیم پاشش آب، روشن و خاموش نمودن سامانه مکش و برس زنی و پنل وضعیت باتری تعبیه شده است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :