meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی قطعات کارخانه با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERM895-1

در بسیاری از کارخانه ها و مشاغل صنعتی هر روزه تجهیزات و ابزار های بیشماری بی وقفه در حال کار کردن هستند. این دستگا ها در طول زمان در معرض انواع آلودگی و کثیفی نظیر جرم، آلودگی های صنعتی و غیره می باشند. به منظور افزایش کارایی و عملکرد این دستگاه ها و مهمتر از همه افزایش سطح بهداشت برای تضمین سلامت کارکنان، این تجهیزات نیاز به شستشو دارند. می توان گفت شستشو قطعات کارخانه ای که سطوح آنها دارای جرم های قدیمی و آلودگی های زیادی است به راحتی پاک نخواهند شد و بکارگیری روش های دستی برای نظافت آن ها امری بسیار پرزحمت و حتی غیرممکن است. در اینجا ما قصد داریم شما را با دستگاهی آشنا کنیم که با کمترین زمان و با بیشترین سرعت تمام قطعات شما را پاک می کند و شما را از شر تمام آلودگی ها نجات می دهد.

واترجت صنعتی

دستگاه واترجت برای شستشو و لایه برداری سطوح مختلف بکار می رود. راز قوی بودن این دستگاه وجود پمپی قدرتمند است که آب را با فشار بسیار بالا خارج می کند و قادر است عمیق ترین آلودگی ها را از روی سطوحی مانند دیواره ها، سنگ فرش ها و بخش هایی که دارای درز و شکاف هستند و شستشوی آن ها دشوار است و  قابل دسترس نیستند را در ایده آل ترین حالت ممکن تمیز کند و از بین ببرد.

واترجت صنعتی دستگاهی برای از بین بردن آلودگی ها

اصلی ترین عنصر دستگاه واترجت صنعتی آب است که به وسیله یک پمپ فشار قوی، لنس انتقال دهنده و نازل های مخصوص به سطح مورد نظر که قصد شستشو داریم پاشیده می شود و با تنظیم فشار موردنیاز، کثیفی ها و سطوح سیاه و روغنی قطعات کارخانه ای را به راحتی هرچه تمام تر از بین می برد. همچنین نازل ها دارای انواع مختلف و قابل تغییر مانند نازل های استاندارد، سوزنی و دوار هستند که می توانید برای سطوح مختلف آن ها را بکار ببرید.

واتر جت صنعتی از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می توانند نه تنها در موارد صنعتی بلکه در موارد خانگی ها مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :