meta name="video_type" content="video/mp4" />

واترجت صنعتی و جاروبرقی برای نظافت کفپوش

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

برای نظافت سطوح کف بعضی از صنایع و کارخانه ها و همچنین بعضی از انبارها استفاده از روش های سنتی تی و سطل پاسخگو نبوده، چون در برخی از مواقع به دلیل وجود بعضی از مواد نظافت سطوج کف با روش های قدیمی پر هزینه و زمان بر بوده و تا حدودی امکان پذیر نمیباشد زیرا عملیات نظافت بر روی این گونه سطوح نیازمند بهره گیری از لوازم جدید و پیشرفته می باشد. به همین دلیل استفاده از ابزار آلات نظافت صنعتی نظیر واترجت و جارو برقی آب و خاک بسیار توصیه می شود.

استفاده از واترجت صنعتی برای نظافت کفپوش

واتر جت صنعتی با بهره گیری از قدرت بالای فشار آب قادر به نظافت کلیه سطوح با هرگونه آلودگی می باشد. کارواش صنعتی در دو مدل آب سرد و آب گرم تولید میشود که برای افزایش بهره وری و کیفیت لکه بری در بعضی سطوح از مدل آب گرم آن استفاده میشود. این مدل واترجت قادر به افزایش دمای آب تا سقف 80 درجه سانتیگراد می باشد که برای نظافت هر لکه ای کافی می باشد. استفاده از واترجت باعث صرفه جویی در مصرف آب، صرفه جویی در زمان و نیروی خدماتی و سایر هزینه ها شده و از لحاظ اقتصادی بسیار به بصرفه می باشد. انواع مختلفی از نازل ها به همراه واترجت عرضه میشود که میتوان از یک نمونه ی آن که مخصوص شستشوی کف میباشد نام برد، نازل زمین شوی دوار یکی از تجهیزات قابل استفاده در دستگاه های واترجت است که به طور ویژه جهت از بین بردن آلودگی های عمیق سنگ فرش، سطح زمین کارخانجات و ... تولید شده است.

استفاده از جاروبرقی آب و خاک برای نظافت سطوح

جاروبرقی آب و خاک از دستگاه های نظافتی صنعتی بوده که دو منظوره میباشد و همزمان قادر به مکش مواد جامد و مایع میباشد. قدرت مکش بالا و مخزن پرحجم آن عملیات نظافت را سهولت میبخشد. همزمان با شستشوی کفپوش با واترجت میتوان از مکنده صنعتی برای جمع آوری آب باقی مانده بر روی سطوح استفاده کرد. استفاده از مکنده با توجه به دسته ی آن بسیار راحت بوده و میتوان محل هایی که دسترسی به آن ها مشکل است را نظافت کرد. استفاده از چرخ در زیر دستگاه مکنده صنعتی موجب جا به جایی راحت آن شده و عملیات نظافت را با سرعت انجام میدهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :