meta name="video_type" content="video/mp4" />

جرم زدایی سطوح با واترجت آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
ورودی خانه ها و سطح زمین در پارک ها به مرور زمان دچار آلودگی و جرم های عمیق می شود. عدم توجه به شستن این آلودگی ها، موجب نا مناسب شدن جلوه محیط و کاهش سطح بهداشت می شود. رفع این آلودگی ها به وسیله روش های سنتی دشوار و زمان بر بوده و چندان موثر نمی باشد. واترجت صنعتی با استفاده از آب پر فشار بطور موثر و با کیفیت بالا قادر است جرم های باقی مانده بر روی سطوح را از بین ببرد. واتر جت های آب گرم دسته ای از این دستگاه ها می باشد که توانایی بهتری در از بین بردن جرم ها و آلودگی های عمیق دارند.

واترجت آب گرم

واتر جت های آب گرم با استفاده از سامانه گرم کن، آب را با حرارت بالا به سطح می پاشند. این واتر جت ها از قدرت بالایی در از بین بردن آلودگی های روغنی، چرب و جرم های باقی مانده بر روی سطح زمین و تجهیزات برخوردارند. سامانه گرم کن واترجت ها بعد از پمپ قرار گرفته تا آب پر حرارت آسیبی به پمپ نرساند. این سامانه در دو مدل دیزلی و الکتریکی در دسترس اند. در گرم کن دیزلی، آب خروجی از پمپ واتر جت وارد کویل شده و دمای آن به واسطه قرار گرفتن در بالای مشعل عمود افزایش می یابد. همچنین در گرم کن های الکتریکی، آب از لوله های مارپیچی تعبیه شده عبور کرده و دمایش افزایش می یابد. گرم کن های دیزلی توانایی بالاتری در گرم نمودن آب دارند. 

شلنگ واترجت

واتر جت به دلیل آب پر فشار خروجی از آن، نیازمند شلنگ های فشار قوی می باشد. این شلنگ ها از جنس فولاد بوده و به دلیل پوشش پلاستیکی به راحتی خم می شوند. قطر شلنگ واتر جت ها در اندازه های مختلفی وجود دارد. معمولا کوچکترین قطر شلنگ های واترجت خانگی حدود 6 میلی متر می باشد که تا فشار 190 بار را نیز تحمل می نمایند. همچنین شلنگ های واتر جت با قطر 10 میلی متر، تا فشار 350 بار را تحمل می نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :